piroo sa:
Patrick sa:
Mr.. och alla andra som tydligen hänger i Stryn och vägrar lyssna på sånt som är kasst, oavsett vad som står på några djävla skyltar så är det enda vettiga att betala tillbaka pengar när skiten inte funkar. Vet inte vad som gäller i Norge, men jag är helt säker på att konsumentlagstiftningen i Sverige INTE skulle acceptera en sådan friskrivning. Då skulle varande hantverkare kunna skriva in i avtalet att oavsett om du kan bo i ditt nya hus eller inte så måste du betala...
Håller med dig, det verkar bara de som hänger i stryn som inte tycker att det är en självklarhet att man ska få pengarna tillbaks. Och vi fick pengarna för de tyckte att att vi hade rest så långt, det borde väl inte spela någon roll hur långt man har åkt eller??
Och Dejo, jag har för mig att det stod minst en halvtimmes driftstopp, är dock inte heller 100% säker.
Du lär dig med tiden att du inte skall köpa mer lift kort för en dag i Stryn, Trodde alla visste det
Sen att de gör det för goodwill är en annan sak.
Man kan även bli lurad på pengar i Sverige då de har en hel del kryphål oftast i regler och bestämmelser.
Varför bryr jag mig för? Stryn rockar på sommaren och bara för ni hade en dålig upplevelse så bytyder det inte att Stryn är kasst. Hoppas ni har lärt er något i alla fall. Att till Stryn åker man minst en vecka och hoppas på det bästa. Så är det med Stryn och det är en del av charmen.