Stryn vs. Juvass

Stryn vs. Juvass
Hornta sa:
Någon som har koll på snöförhållandena i Juvass och Stryn just nu?
Bilden är tagen i fredags.. Juvass har sjukt mycket snö än... Stryn har jag ingen aning om, men jag skulle INTE åka dit om jag vill jibba...

Maximilliam sa:
nån som vet om du har skejtpark där nu, eller i typ lom?
Finns miniramp å grejer i Lom, dock ingen park vad jag vet..

Hornta sa:
Hur lång tid tar det att åka bil till Stryn med matstopp och allt? Pallar man hela resan på en dag?
Kolla på google hur lång tid det bör ta... Stämde hyfsat för mig... En halvtimme snabbare när det skulle ta 8 timmar

Stryn vs. Juvass
hyllengren sa:
Hornta sa:
Någon som har koll på snöförhållandena i Juvass och Stryn just nu?
Bilden är tagen i fredags.. Juvass har sjukt mycket snö än... Stryn har jag ingen aning om, men jag skulle INTE åka dit om jag vill jibba...

Maximilliam sa:
nån som vet om du har skejtpark där nu, eller i typ lom?
Finns miniramp å grejer i Lom, dock ingen park vad jag vet..

Hornta sa:
Hur lång tid tar det att åka bil till Stryn med matstopp och allt? Pallar man hela resan på en dag?
Kolla på google hur lång tid det bör ta... Stämde hyfsat för mig... En halvtimme snabbare när det skulle ta 8 timmar
Har varit på båda ställena nu, juvass igår och stryn idag. Stryns park suger jämfört med juvass. Vi åker inte tillbaka till stryn någon mer gång. Hyllengrens bild stämmer förutom stora kickern som de halverat. T-Wall ägde parken...say no more. Enligt honom själv, den bästa sommarparken han varit på hittills, säger en del.

Tror Stryn är en "turistfälla" numera, inget för jibbers iaf. ;-)

Stryn vs. Juvass
EricNorrlander sa:
Har varit på båda ställena nu, juvass igår och stryn idag. Stryns park suger jämfört med juvass. Vi åker inte tillbaka till stryn någon mer gång. Hyllengrens bild stämmer förutom stora kickern som de halverat. T-Wall ägde parken...say no more. Enligt honom själv, den bästa sommarparken han varit på hittills, säger en del.

Håller med, klart det var roligt att åka skidor hur som helst men blir inge mer stryn för mig troligen. Förstår inte varför dom slutat med parken, hade en skit bra sist jag var där, för två år sedan.

Stryn vs. Juvass
Pizzaaugust sa:
EricNorrlander sa:

Håller med, klart det var roligt att åka skidor hur som helst men blir inge mer stryn för mig troligen. Förstår inte varför dom slutat med parken, hade en skit bra sist jag var där, för två år sedan.
Om det duger för T-Wall så duger det för oss ;-)

Stryn vs. Juvass
kan någon länka nån sida om boende i juvass, nån camping med stugor. kan inte hitta någon.
funderar på en impuls resa snart:)

Tillbaka
Topp