Studsmatta Filmen:)

Namn: Martin
Nick: Magge
Speciallitet: Dubblar framåt, var som helst
Övrigt:
1991:a, började på gympa vid 3 års åldern.
Den här killen har inga gränser i huvudet, han är nog den mest idiotiska idioten av oss alla. han vågar i princip allt han inte redan kan, funkar det inte så provar han tills det går. Det har gjort honom helt galen på trampetten, vad sägs om mollis 360? Eller double - double leg? Han åker också en hel del snowboard och wakeboard.

Inte så säker på att jag håller med alla som tycker att det var en sjuk film. Visst, helt insane att komma runt en trípple back.. Men ni landade ju faktiskt inte en enda backflip i hela filmen...

Men jag ska inte klaga, Filmen var nice och jag längtar tills ni gör en längre film =)

Whoops:) råkade skicka in lite fel kommentar...var köpte ni studsmattan ifrån? verkar vara extra bra spänd? min är en riktigt dålig:) snygga tricks!

de va en sjuk film.............. spela inn hela sommarn å ör en längre film me bra redigering å sånt skit.. jävla galen unge på 7 år å testa dubbel:S

Mycket fint hoppat, bra musik bra redigerat och bra filmat. Mycket fin film!

visst är det fly 15 ni hoppar på? :)

Senast ändrad:
fan va nice! ;D tripple back! jag har ochså en fly 15 dom e sjukt sköna om man får studs av non, annars kan dom vara lite tunga å hoppa på gämfört med fly 14 super :P

TheRbert sa:
OggeFan sa:
fan va nice! ;D tripple back! jag har ochså en fly 15 dom e sjukt sköna om man får studs av non, annars kan dom vara lite tunga å hoppa på gämfört med fly 14 super :P
värt att skriva i en snart 3år gammal tråd -.-
hur är det med matten?

"2007-06-16 11:56"

4 år 2 dagar 9 timmar 45min gammal tråd om jag får be ;)

Senast ändrad:
linder sa:
TheRbert sa:
OggeFan sa:
värt att skriva i en snart 3år gammal tråd -.-
hur är det med matten?

"2007-06-16 11:56"

4 år 2 dagar 9 timmar 45min gammal tråd om jag får be ;)
oj hahaha xD

skrev samma sak i en anna tråd från 08 nämligen :P
kanske därför haha

Tillbaka
Topp