Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
man hoppar väll ändå inte studsmatta bara för att impa på andra =PSetermannen sa:Lär dig att snurra lite skönt med lite olika grabar, träna in typ cork 180 med critical, 720 med hook grab etc, om det ser lätt ut lär du nog höja på fler ögonbryn så än genom att sätta svåra grejer fult.
haha nej jag syftade på han som ställde frågan faktiskt, otroligt nog...Lukasdenstore sa:var det jag som skulle skriva vad jag kan ?
Nä det va inte så jag menade, men de flesta försöker bara lära sig snurra så stort som möjligt å så snabbt det bara går. Jag menar bara att det är bättre att sätta det man gör bra än att kunna en massa grejer halvdant.trapp91 sa:man hoppar väll ändå inte studsmatta bara för att impa på andra =PSetermannen sa:Lär dig att snurra lite skönt med lite olika grabar, träna in typ cork 180 med critical, 720 med hook grab etc, om det ser lätt ut lär du nog höja på fler ögonbryn så än genom att sätta svåra grejer fult.
öva lite corks å sånna sköna å roliga saker att göra... fast iof är det väll kul å snurra me grab också![]()
sant, fast cork 180 med critical låter lite weird iof. ^^Setermannen sa:Nä det va inte så jag menade, men de flesta försöker bara lära sig snurra så stort som möjligt å så snabbt det bara går. Jag menar bara att det är bättre att sätta det man gör bra än att kunna en massa grejer halvdant.trapp91 sa:man hoppar väll ändå inte studsmatta bara för att impa på andra =PSetermannen sa:Lär dig att snurra lite skönt med lite olika grabar, träna in typ cork 180 med critical, 720 med hook grab etc, om det ser lätt ut lär du nog höja på fler ögonbryn så än genom att sätta svåra grejer fult.
öva lite corks å sånna sköna å roliga saker att göra... fast iof är det väll kul å snurra me grab också![]()
Det är skönt, haha men skumt, Hur som helst så snurra hur du vill med gosiga grabar.trapp91 sa:sant, fast cork 180 med critical låter lite weird iof. ^^Setermannen sa:Nä det va inte så jag menade, men de flesta försöker bara lära sig snurra så stort som möjligt å så snabbt det bara går. Jag menar bara att det är bättre att sätta det man gör bra än att kunna en massa grejer halvdant.trapp91 sa:man hoppar väll ändå inte studsmatta bara för att impa på andra =P
Spin to win från knänajocke7 sa:Tripple cow e inte så fint men skönt, hemma gjort trick