studsmatte trick?

sebe360

Ny medlem
studsmatte trick?
tjena
ja har lite problem ja vet inte vad jag ska träna på för trick på studsmattan har
ni några förslag inga omöiliga trick.... uppakattar svar.

studsmatte trick?
Varför skrev du då studsmatta?
Dessutom är det 13 års gräns på det här forumet

studsmatte trick?
du kan nöta dspin 9 mute cork 7 truck lr bio 7 mute å tweaka ut till rocket air.
fett skööna tick å inte särskilt svåra

studsmatte trick?
Lär dig att snurra lite skönt med lite olika grabar, träna in typ cork 180 med critical, 720 med hook grab etc, om det ser lätt ut lär du nog höja på fler ögonbryn så än genom att sätta svåra grejer fult.

studsmatte trick?
Setermannen sa:
Lär dig att snurra lite skönt med lite olika grabar, träna in typ cork 180 med critical, 720 med hook grab etc, om det ser lätt ut lär du nog höja på fler ögonbryn så än genom att sätta svåra grejer fult.
man hoppar väll ändå inte studsmatta bara för att impa på andra =P

öva lite corks å sånna sköna å roliga saker att göra... fast iof är det väll kul å snurra me grab också :)

studsmatte trick?
nu hänger jag inte med faktist xD ska jag skriva nåt spec lr ? ^^

studsmatte trick?
trapp91 sa:
Setermannen sa:

öva lite corks å sånna sköna å roliga saker att göra... fast iof är det väll kul å snurra me grab också :)
Nä det va inte så jag menade, men de flesta försöker bara lära sig snurra så stort som möjligt å så snabbt det bara går. Jag menar bara att det är bättre att sätta det man gör bra än att kunna en massa grejer halvdant.

studsmatte trick?
Setermannen sa:
trapp91 sa:
Setermannen sa:

Nä det va inte så jag menade, men de flesta försöker bara lära sig snurra så stort som möjligt å så snabbt det bara går. Jag menar bara att det är bättre att sätta det man gör bra än att kunna en massa grejer halvdant.
sant, fast cork 180 med critical låter lite weird iof. ^^

studsmatte trick?
kanske deespin den är rolig . när jag inte har något att göra på den tar jag fart som fan hoppar och slänger mig galet mycket åt något håll och hoppas på det bästa .. sätter igång mycket fantasii när det gäller studsmatta :)

Senast ändrad:
studsmatte trick?
trapp91 sa:
Setermannen sa:
trapp91 sa:

sant, fast cork 180 med critical låter lite weird iof. ^^
Det är skönt, haha men skumt, Hur som helst så snurra hur du vill med gosiga grabar.

studsmatte trick?
känn glädjen i o hoppa istället pöjk! sen kommer väl tricken när dom kommer, bara o nöta, större spinns, galnare grabs o sjukare flippar!

Tillbaka
Topp