StudsmatteCamp i orsa

spacepope

Aktiv medlem
StudsmatteCamp i orsa
Tjena
Va ute å hoppade på min matta alldeles nyss. Vart jävligt sugen på att fixa i ordning ett studsmattecamp. På platsen där studsmattan står är det ett tak ca 1,8 m ovanför mattan som man kan hoppa ifrån och få skaplig höjd. det får nog plats ca 3 studsmattor till bredvid min. Har en stereo i en lada alldeles bredvid där man kan spela fet musik. Två kylskåp står i ladan som man kan lägga i mat och dricka i. Har också lampor hemma så man kan hoppa när det är mörkt. I ladan finns det gott om plats att ta med sig madrass och sova över. Om ni är sugna på att ta er till orsa i dalarna å vara med på ett camp så skriv här i tråden. Jag kan bestämma datum efter jag har sett om det är något intresse. Skulle vara jävligt roligt att köra ett camp någon helg.
Sandviken campet såg ju ut att vara riktigt lyckat så då borde de gå även här :)
Om någon har en bra studsmatta och vill ta med sig sin är det bara att säga till!

Film när jag hoppar på min matta: https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=39220

/J

Senast ändrad:
StudsmatteCamp i orsa
ändra överskriften till t.ex. studsmatte camp i orsa :P
för dem flesta tror nog att du är lite efter och lägger ut att det ska vara ett till vattenhopps camp i orsa om det bara står camp i orsa :P
eller något :P

StudsmatteCamp i orsa
da-keffy-boi sa:
ändra överskriften till t.ex. studsmatte camp i orsa :P
för dem flesta tror nog att du är lite efter och lägger ut att det ska vara ett till vattenhopps camp i orsa om det bara står camp i orsa :P
eller något :P
okeej..kom på de nu med :P

StudsmatteCamp i orsa
hmm låter frestande men det är ju snart skola och så, sen ska det ju vara sesh i vattenhoppet så det blir väll lite tight.
men det beror helt på vilka osm kommer och hur många :P

piiz

StudsmatteCamp i orsa
äh på min gård får det plats minst 15 studsmattor den gården är mycket coooooooolare.

StudsmatteCamp i orsa
StudsmatteCamp i orsa
JonnyLillieros sa:
tjeenare.. fråga.. någon som vet va soundtracket i alla freerideTV avsnitten heter??? schysst melodi! / Liljeros peace out!
Varför skriver du det här i en tråd som handlar om någonting helt annat ?

StudsmatteCamp i orsa
haha jag är sent ute va? jag bara undrar om sandvikens studdsmatte camp , var det en privat person som ordnade de också? eller är de en camp på sommaren med massa fyrkantiga matter å grejjer?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp