F
freppen
Guest
Studsmattecamp ÖSTERSUND 24-25 Aug. BILDER
men asså alla som ska komma och dom som kommer ta med sig matta lr nått kan ju skriva in och säga det nu...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till med 50 persfreppen sa:aa de är ju rätt soft men ja tror faktist att de kan komma fler om man tippsar andra.. så tippsa så många ni kan.. så de kommer typ minnst 50 kasnkeDeespin sa:Lär inte komma fler än 20 stycken, och mindre än 1000 kr tycker jag inte att vinnaren ska få.
Nä men EricNorrlander har inte sagt att han sa det hellerppetter sa:han har inte sagt att han ska heller ..EricNorrlander sa:du behöver ju inte åka hit då....nleek sa:ÖSTERSUND ÄR OFF !
för östersund är ju jävligt mycke norrland?nleek sa:ÖSTERSUND ÄR OFF ! och anledningen till att folk säger att åre-östersund är nära är för att långt i en riktig stad är 5km och långt i norrland är 7mil
haha skitsamma om de är mitt i sverige , de är ända OFF som fan, högre upp än dalarna är fanimig off,Mattias_h sa:för östersund är ju jävligt mycke norrland? bor ju fan mitt i sverige?nleek sa:ÖSTERSUND ÄR OFF ! och anledningen till att folk säger att åre-östersund är nära är för att långt i en riktig stad är 5km och långt i norrland är 7mil
hårdiiiiiing
juste!ppetter sa:han har inte sagt att han ska heller ..EricNorrlander sa:du behöver ju inte åka hit då....nleek sa:ÖSTERSUND ÄR OFF !
fett bra om du e dommare.. men assså kan inge fler ta me sig studsmatta..?? för ja å bror måste släpa me våran i busse å skit annars å de orkar ja intewhaat sa:500 kr å jag kan va domare
ja de blir de :D hoppas de blir nice väder då.MaxHemmingsson sa:De blir fett kul, håller tummarna bara att vi kan dra ström från Filip![]()
igentilgen tycker jag att vi ska höja priset lite gran så man får smaka lite av de goda=DMaxHemmingsson sa:De blir fett kul, håller tummarna bara att vi kan dra ström från Filip![]()
ja lr så glömmer man pengar, å har kul ist...........freppen sa:igentilgen tycker jag att vi ska höja priset lite gran så man får smaka lite av de goda=DMaxHemmingsson sa:De blir fett kul, håller tummarna bara att vi kan dra ström från Filip![]()
ta 50 spänn då vinner man typ 1300 kr.. de e inte klent
tänkte de.. lr cider iafwhaat sa:hahahaha
okej fixa du till alla så.freppen sa:tänkte de.. lr cider iafwhaat sa:hahahaha
Jag tar me mig men de blir juh inte billigt att köpa av de:P eller så kan alla ta me sig lite:P men de e bara att komma till mig så kan ni få en öl för en 20tobiZ sa:okej fixa du till alla så.freppen sa:tänkte de.. lr cider iafwhaat sa:hahahaha
haha :PSnowboardEliten sa:Jag tar me mig men de blir juh inte billigt att köpa av de:P eller så kan alla ta me sig lite:P men de e bara att komma till mig så kan ni få en öl för en 20tobiZ sa:okej fixa du till alla så.freppen sa:tänkte de.. lr cider iafhaha!!!