Studsmattecamp ÖSTERSUND 24-25 Aug. BILDER

men asså alla som ska komma och dom som kommer ta med sig matta lr nått kan ju skriva in och säga det nu...

jag är med. matta är osäkert om jag kan ta med men ska ringa några polare och checka om vi kan få med minst en matta..

freppen sa:
Deespin sa:
Lär inte komma fler än 20 stycken, och mindre än 1000 kr tycker jag inte att vinnaren ska få.
aa de är ju rätt soft men ja tror faktist att de kan komma fler om man tippsar andra.. så tippsa så många ni kan.. så de kommer typ minnst 50 kasnke
Lycka till med 50 pers

ppetter sa:
EricNorrlander sa:
nleek sa:
ÖSTERSUND ÄR OFF !
du behöver ju inte åka hit då....
han har inte sagt att han ska heller ..
Nä men EricNorrlander har inte sagt att han sa det heller

nleek sa:
ÖSTERSUND ÄR OFF ! och anledningen till att folk säger att åre-östersund är nära är för att långt i en riktig stad är 5km och långt i norrland är 7mil
för östersund är ju jävligt mycke norrland?

Senast ändrad:
Mattias_h sa:
nleek sa:
ÖSTERSUND ÄR OFF ! och anledningen till att folk säger att åre-östersund är nära är för att långt i en riktig stad är 5km och långt i norrland är 7mil
för östersund är ju jävligt mycke norrland? bor ju fan mitt i sverige?

hårdiiiiiing
haha skitsamma om de är mitt i sverige , de är ända OFF som fan, högre upp än dalarna är fanimig off,

whaat sa:
500 kr å jag kan va domare
fett bra om du e dommare.. men assså kan inge fler ta me sig studsmatta..?? för ja å bror måste släpa me våran i busse å skit annars å de orkar ja inte

Max jag kan fota och filma och jag tror jag kan ta med min family champion om jag får för föreldrar!! men annars kommer jag ditt och fotar och filmar:D

MaxHemmingsson sa:
De blir fett kul, håller tummarna bara att vi kan dra ström från Filip:)
igentilgen tycker jag att vi ska höja priset lite gran så man får smaka lite av de goda=D

ta 50 spänn då vinner man typ 1300 kr.. de e inte klent

Tillbaka
Topp