Studsmattecamp ÖSTERSUND 24-25 Aug. BILDER

nhjälm kan ju bara gå och lägga dig!" ja stavar väll proffsdommare som ja vill! det är väll upp till var och en? dessutom är en proffsdommare en aning bättre än en proffsdomare. ett M mer och man är bättre. de allra bästa heter proffsdommmare. gå och lär dig något i skolan. ja är 100 grr bättre än dig på allt.

vad ger dig rätten att anklaga mig att inte vara proffsdommare om du inte ens kan stava till "menar" eller "tävlingsgymnastiks grej? va?

okey jag lägger ner, palla bråk. du är bättre än mig på nästan allt, hockey är jag säkert bättre än dig på om du inte spelar x) aja förlåt för anklagelserna. du äger säkert som domare :)

jag tycker deet är lite synd om det blir fest och folk som dricker på kvällen, vafan en dubbel backflip med 2-3 öl i kroppen är fan farligt. det är min åsikt.

NHjelm sa:
jag tycker deet är lite synd om det blir fest och folk som dricker på kvällen, vafan en dubbel backflip med 2-3 öl i kroppen är fan farligt. det är min åsikt.
Men man dricker juh efter man har hoppat! inte när man gör de:P

är det ngn som inte ska tälta utan ska åka hem på fredag kvällen? isåfall kan jag och en polare lifta in till buss stationen då?

SnowboardEliten sa:
NHjelm sa:
Men man dricker juh efter man har hoppat! inte när man gör de:P
tack, jo då tycker jag att ni får göra det. men eftersom jag är 14 så är jag inte på ;P

Men de va en helt underbar kväll me mkt höga trick och en jävulskt fin stämmning tkr jag, vi kör juh imorn också bara för att de va så jävla roligt!!!

må ju fan bara säga att det var jävligt kul.. tack som inåthelvette max för att du fixa iårding allt och för att jag fick sova över hos dig:D:D

Tillbaka
Topp