V visomhatarsnowblades Ny medlem 2004-03-28 stuga i åre nästa säsong.. #1 Någon som har en lägenhet eller stuga i åre där man kan bo nästa säsong? tänkte dra upp varannan helg eller nåt, vore trevligt, hör av er !
Någon som har en lägenhet eller stuga i åre där man kan bo nästa säsong? tänkte dra upp varannan helg eller nåt, vore trevligt, hör av er !