Stugfest På Nyår (åre)

ericjohansson

Ny medlem
Stugfest På Nyår (åre)
Någon som kan försäkra mig om en nice stugfest över nyår för åtta artonåringa killar? :D

Själv bor vi i Belwobyn, precis vid worldcupbacken!!
där lär det vara fullt upp 27-3 dec-jan :D:D:D

hör av er :D

Senast ändrad:
Stugfest På Nyår (åre)
8 stycken fulla 18-åringar... det är drömpersonerna man vill ha in i sin stuga för en lyckad fest nuförtiden va?

Stugfest På Nyår (åre)
Jonek sa:
oscarius sa:
alwaysCrash sa:
tjafan läget
Haha skön snubbe.
Klart man inte diskuterar hemmafester över internet, spårar bara, aldrig roligt.
sen no offense men 8 st 18åriga killar ÄR inte det man brukar säga, "Välkommen" till.
HAHAHHA okej du har en poäng..

en tjej i örebro hade fest där dom rev typ huset, trappen till övervåningen rasade ner osv :) kanon 150 K laga dom huset för ungefä r:D

Stugfest På Nyår (åre)
men jag och 7 råkåta brudar har hyrt fetaste stugan upp i åre över nyår!
så ni är välkommna att supa till med oss om inte meeeer ;)

NOT!

Stugfest På Nyår (åre)
alwaysCrash sa:
Jonek sa:
oscarius sa:
tjafan läget
Haha skön snubbe.
Klart man inte diskuterar hemmafester över internet, spårar bara, aldrig roligt.
sen no offense men 8 st 18åriga killar ÄR inte det man brukar säga, "Välkommen" till.

en tjej i örebro hade fest där dom rev typ huset, trappen till övervåningen rasade ner osv :) kanon 150 K laga dom huset för ungefä r:D
Och förra veckan var det ju en tjej som fyllde 16 och ville ha en "my sweet sixteen" -fest.
Annonserades ut på facebook och en grupp med 20-åringar med inställning att krasha okändas fester slog till. Var väl ett mindre lyckat .... kalas?

Stugfest På Nyår (åre)
mitt motto är att de ska gå 20 tjejer per kille på en fest..

inte så svårt att fixa med mitt milt sagt fördelaktiga utseende..

ZWEI..!

Stugfest På Nyår (åre)
oscarius sa:
alwaysCrash sa:
Jonek sa:
Haha skön snubbe.

Och förra veckan var det ju en tjej som fyllde 16 och ville ha en "my sweet sixteen" -fest.
Annonserades ut på facebook och en grupp med 20-åringar med inställning att krasha okändas fester slog till. Var väl ett mindre lyckat .... kalas?
frågan är ju vad fan man förväntar sig om man sprider det på facebook.. inte så clever kanske.

Stugfest På Nyår (åre)
karromedk sa:
ja kungen är en riktigt trevlig prick han minsann!
jo då, han är mysig. men personligen är jag mer för silvia, hon har en sexigare brytning.

edit: kungen har väl förresten ingen brytning? han har väl bara dyslexi..? (och möjligen möjligen någon form av lätt utvecklingsstörning..)

Senast ändrad:
Stugfest På Nyår (åre)
simon_t sa:
karromedk sa:
ja kungen är en riktigt trevlig prick han minsann!
jo då, han är mysig. men personligen är jag mer för silvia, hon har en sexigare brytning.

edit: kungen har väl förresten ingen brytning? han har väl bara dyslexi..? (och möjligen möjligen någon form av lätt utvecklingsstörning..)
Kanske stämmer med han är ändå av inavlat eeh nej jag menar adligt blod!

Stugfest På Nyår (åre)
Många har fått om bakfoten att jag söker killar till fest :P så är INTE fallet, det jag gör är att fråga om någon har tänkt säg stugfest!

isf får ni skriva till mig eller adda mig på msn.. ericbukowski@hotmail.com

Stugfest På Nyår (åre)
Stugfest På Nyår (åre)
dendär bilden var från när jag var med i en striptävling (inför ca500 per, och Ja jag var helt naken) i ayia napa i somras.. pga av att de va för mkt norska killar där kom jag bara 2a,, borde ha vunnit.. alla tjejer rösta ju på mig! biler finns om ni är intressrade..

Stugfest På Nyår (åre)
alwaysCrash sa:
dendär bilden var från när jag var med i en striptävling (inför ca500 per, och Ja jag var helt naken) i ayia napa i somras.. pga av att de va för mkt norska killar där kom jag bara 2a,, borde ha vunnit.. alla tjejer rösta ju på mig! biler finns om ni är intressrade..
såg ändå inga muskler på bilden..? :S

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp