Sugen på skidor?

Philiip

Ny medlem
Sugen på skidor?
Sommarn går mot sitt slut och efter hösten startar skidsesongen. Under sommarn har jag inte tänkt så mycket på skidåkningen men nu börjar jag känna mig riktigt taggad!! specielt efter att ha kollat på lite klip från förra vintern.

På en skala om hur sugen jag är från 1 till 10 skulle jag vilja påstå att jag ligger på en klar 7a, men som under hösten kommer jobba sig uppåt!

Hur sugen är du?

Sugen på skidor?
sommaren är helt okej just denna sommar, min stryn resa och vattenhopp grej har ju lindrat, så just nu en 5a kanske, ganska soft att hänga med kompisar och flickor som e lättklädda, men nu är de blir höst kommer de lätt klättra.

Sugen på skidor?
Har haft en rätt bra sommar men man känner att det kommer krypandes nu. Jag har spenderat åtskilliga timmar åt skid-tittande och på olika resemål ^^ så - Jag säger att jag ligger på en 9a (still growing strong though).

Sugen på skidor?
tio.jpg

Om man tar vägarna förbi norra norrlands fjäll så kommer det att falla snö i nästa vecka, frågan är bara hur mycket...

Sugen på skidor?
kanske en 9a och det kommer nog ligga där hel hösten men sen när snön kommer kommer de inte vara lika högt :S För då har man väntat så länge att man blir inge pepp.. så är det alla vintrar för mig..

Sugen på skidor?
10x10x10multipliserat med 111 måste bli 1080 molikyler som samlas i räknehäftet och bilder ett tal på ungefär 1000,och om man minimerar det ungefär 3 gånger så måste det bli 350 ungefär , sen delar man det i 6 delar och minimerar de 6 delarna i 5stk snöflingor och då måste det bli ett tal på ungefär 11,och så drar man bort en 1,a från 11,n och sätter dit en nolla , då måste det bli 10 , och sen så mutifliserar vi det i 360 molykylgrabar och sätter om det till en cork 1800 och minimerar det i 3 delar , då måste det bli : rk 18.

det var min mattelektion för idag , senare ska ja undervisssa eer hur man sttavar bra ,och sen blire lite engelska

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp