Sundsvall RailStyle 2009!

Jag måste tacka på att tacka alla inblandade för helgen! Sponsorer, publik, funktionärer och såklart åkare! Blev en riktigt lyckad helg utav det hela. Nu ska jag försöka att få ihop en film utav det som filmades, återkomemr så fort det är klart!

Det kommer givetvis en update på www.moyo.se också!

// Fischer

Senast ändrad:
Som jag skrev ovan, jag har en massa film från det, ska bara försöka klippa ihop det så att filmen faktiskt går att titta på.

// Fischer

jag hoppas domarna inte missuppfattade skämtet om att dom måste ha fått kortslutning! Jag menade givetvis att det kanske fanns andra som förtjänade dendär tredje platsen bättre än jag!

Peace

Sjukt bra arrangemang! Många slaktade på som om det inte fanns någon morgondag, och även tjejerna körde på riktigt bra.
Tack för den roliga helgen Moyo!

Jontex sa:
jag hoppas domarna inte missuppfattade skämtet om att dom måste ha fått kortslutning! Jag menade givetvis att det kanske fanns andra som förtjänade dendär tredje platsen bättre än jag!

Peace
tss det var ju inte så du menade. du sa ju till och med på kvällen att alla andra körde sämst och att du borde vunnit lätt:S

S_vonSchmalensee sa:
Jontex sa:

Peace
tss det var ju inte så du menade. du sa ju till och med på kvällen att alla andra körde sämst och att du borde vunnit lätt:S
roligt................................. du kom ju inte ens på pallen loser

Tagga ner grabbar. Huvudsaken är att alla hade kul. Jag tycker att vi kan skippa pajkastningen på sandlåde-nivå och istället snacka om hur eventet va och kan förbättras. Feedback uppskattas alltid.

// Fischer

tycker de va grymt bra gjort de enda dåliga är att de bara är 1 gång per år de är nått sånt i sundsvall:( (iaf va ja vet)

Den ligger och redigeras just nu! Väntar på dom sista klippen (som är sjukt bra och värda att vänta på) och sedan kan jag slutföra det hela. Tålamod mina vänner, tålamod. ;)

// Fischer

En teaser skulle ha gått ut under dagen, men just nu är det problem i klipprummet (a.k.a datorn) så det ligger efter tidschemat. Jobbar under natten på att lösa det. Stay tuned!

// Fischer

Ska påpekas att detta är en flummig edit. Efter en massa strul i klipprummet (datorn) så var det mer prio att få ut ett smakprov än att lägga ner hela sin själ i en teaser. Jag kan lova att riktiga filmen kommer ha mer av min mörka själ i sig, hehe.

// Fischer

Tillbaka
Topp