Surf semester!

Nosskire

Medlem
Surf semester!
Ska åka på en semester med några komisar, de flesta röstar på fest semester på Aya Napa men jag föreslår en kombinerad där man kan testa på att surfa eller något skoj.

Någon som kan rekommendera en resa där man kan surfa? Vindsurfning fungerar inte då det bara är jag som är taggad på det. period 1-2 veckor.

Surf semester!
Kanske åka till Lissabon, för att kombinera storstad/surf. Jag var på ett ställe som heter Ericiera två veckor förra året, ligger ungefär 45 min öster om Lissabon, riktigt bra surf och säkert många bra spots på hels kusten runtomkring. Den är det inte så mycket folk heller. Gå in på www.lapointsurfcamp.com och kolla lite. Själv skulle jag rekomendera att stanna där istället för Lissabon, helt klart mer surfkänsla och lättare att lära känna alla locals om man stannar där. Eller kanske ta en vecka där och en vecka i Lissabon. Hoppas ni får en kul tripp:)

Surf semester!
Hej där!
Om du vill surfa och ha mycket, mycket fest borde ni åka till Hossegor i juli, augusti! Slutet av september, då QuickPro France pågår, 44bästa surfarna i världen (kelly slater, andy irons etc, etc) kommer hit och tävlar är det oxå galet mycket fest:-D
Kolla gärna in vårt Koala surfcamp som ligger i Hossegor, på krypavstånd från alla barer och 30sekunder från vågorna!
www.koala-surf.com
www.myspace.com/koala_surfcamp

Surf´s up;-)
Lena

Tillbaka
Topp