Surfa Costa rica/Nicaragua/El Salvador dec-jan2011

mannimo

Ny medlem
Hej! vi är ett gäng som tänkte hyra bil å glida runt i dessa länder under dryga 1 månad. cirkus 29 dec- 2 feb.
Är nån sugen så hör av er å haka på. Fyller vi upp bil/bilar blir det billigare.... Vi är alla nybörjare kan man säga även om några av oss surfat förr. Men vi ligger på lite olika nivåer, alla e välkommna, nybörjare som erfaren. mvh

Folk som varit runt får gärna lämna tips/råd el liknande. (bilat costa rica en gång förr, surf) men inte d andra länderna runt omkring.

Tjohoo!! Vi ar tva tjejer som glider runt i Centralamerika. Vi har varit har i 2 manader nu... Vi flog till San Jose, tog bussen till Quepos och vi gillade stallet sa mycket sa vi hyrde lagenhet dar 7 veckor:) Vi har kopt egna brador och surfar varje dag... Just nu ar vi i Bocas del toro i Panama. Vore grymt att glida runt med er i en bil och hitta massa najs spots! :)

Hej! Kul. Låter som ni damer lever livet;) Va aldrig i quepos sist jag va i costa rica, men låter najs. Vi landar i San Jose kl 21 den 29e december. sen vet vi inte riktigt vart vi ska. Nån kul idé för nyår? Funderade på om man skulle bränna upp till santa theresa på en gång. Är ni fortfarande kvar i panama? christian

Jag surfade lite i Costa Rica och Nicaragua förra året. Hängde först i plats tamarindo på nordliga stillahavskusten. Både bra nybörjarvågor och variation med andra stränder med olika svårighetsgrad i närheten.
Därefter åkte jag upp till Nica och San Juan del sur, själva viken vid staden är inget att hänga i julgranen men en bit norrut finns plats maderas som var underbart då man lärt sig stå på brädan. Jag passade även på att åka runt med en båt och fiska lite mellan vågorna.

Hade gött

hejsan!
Är det någon som befinner sig i costa rica/nicaragua eller någon som vill åka dit i februari?

Tillbaka
Topp