Surfare hjälp!

Nexx_Unlimited

Ny medlem
Surfare hjälp!
hej allihopa jag behöver hjälp med en sak. Har bestämmt mig för att jag ska åka till australien och surfa. Jag har ingen aning om massor av saker som man bör veta före man drar. Därför hoppas jag att någon på denna sida kan hjälpa mig. Hur funkar det med visum? Vilken del av landet ska man satsa på? Vad skulle man satsa på för jobb? Snälla hjälp mig jag har drömt om detta länge/Mvh daniel

Surfare hjälp!
Jag kan ge dig ett tips!

Pröva forumet på kallsupen istället! www.kallsupen.com så kommer det finnas massor med surfare som kan svara på dina frågor.

Lycka till!
En surfande skidåkare

Surfare hjälp!
Dra till Perth, köp en Holden Commodore och dra till West Oz pärla, Margret River. Här finns några av Australiens bästa spots, River Mouth, Lefties, Yallingup. Folk är hyggliga, tom mot svenska bananer. Bo i bilen, plocka druvor and surf. Inget för den festsugne eller lappsjuke, men ett grymt ställe att surfa. Lite folk, skön hippiestämning och grymma vågor. Att en och annan delfin susar förbi under fötterna i det klara vattnet är ju inte nåt neg det heller. Okej, kanske inte ett ställe för hajfobikern heller. Det är öde, utan hajnät men 100% pure surf. Epic place!

Surfare hjälp!
Dra till blårummet.... passagen konf/sport/surf....

där hittar du allt
skulle personligen dra till melbourne och surfa bells m.m där finns nå´t för alla lycka till

Tillbaka
Topp