Surfwax

Fiberteknologi

Aktiv medlem
Surfwax
Tjeena, det är så att jah håller på att bygga en skimboard och har förstådd att man ska ha surfwax som grip, men hittar det bara på hemsidor och käns lite sådär att betala frakt på något för 50kr, är det något speciellt med det eller funkar det med vanligt skatewax på stadium?

Surfwax
Funkade för mig iallafall:S Men det var nog inte riktigt stearin utan nåt annat som finns i budgetvärmeljus. Dock är surfwax mycket bättre..

Senast ändrad:
Surfwax
du kan köpa några kakor av mig...
25kr kakan....
Vart bord du?
Köpte några från usa i somras, Dr Zog´s sex wax, du kan googla o se vad det är för nått.. funkar mkt bra!

Surfwax
vilken affär kan man köpa surfwax håller åxa på att bygga en maila lommasnuten@hotmial.com hade vatt grymt shyst ;) PS Inte hemsidor :D

Surfwax
jag köpte surfvax och blev väldigt besviken eftersom om man hoppade och lande för stumt på sanden så gled jag bara av den så jag fortsätter med mina badskor, om du inte har badskor kan du använda moppeslang och klippa en "ring" och ta på sig den över trampdynan :)

Surfwax
mooden94 sa:
jag köpte surfvax och blev väldigt besviken eftersom om man hoppade och lande för stumt på sanden så gled jag bara av den så jag fortsätter med mina badskor, om du inte har badskor kan du använda moppeslang och klippa en "ring" och ta på sig den över trampdynan :)
Du vet att man ska gnugga in waxet på brädan, inte ha det på foten?

Surfwax
xxx_08 sa:
mooden94 sa:
Du vet att man ska gnugga in waxet på brädan, inte ha det på foten?
jag hoppas att han fatttade det, haha!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp