Svårt att fixa jobb?

colbas

Ny medlem
Svårt att fixa jobb?
Tjenare, har precis vart nere i österrike och fick lite blodad tand. Tänkte dra ner säsongen 08/09 o säsonga lite. Nån som har erfarenhet lr koll på hur lätt det är att få tag i jobb där nere? Min tyska är inte överdrivet bra men dom lättaste fraserna är inga större problem och engelskan flyter på. Arbetet spelar ingen större roll vad det är så länge jag slipper au-pair =).

Har ni erfarenhet av säsongande i österrike eller är sugna så hör gärna av er.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp