Svenska freeriders?

freeride_nu

Aktiv medlem
Svenska freeriders?
Ar det nagon av er som kanner nagra av dom bra akarna i Sverige som typ Jesper, Aikio, Robban mfl. Finns det nagon mojlighet att ta kontakt med nagon av dom? Bor i USA just och undrar om nagon kanske kommer over hit i vinter?

Svenska freeriders?
Alltså, jag känner inte någon EXTREM freerider, men jag känner en som känner den där 15åringen som åkte i free RA. II!

(hoho, då är jag juh nästan kändis själv.. :)

Svenska freeriders?
Jo Jeppe pluggar på handels!
Men ärligt talat så bryr jag mig inte särskilt myckeet om vad de gör. Jag åker och har förbannat kul utan att slicka röv på kändisar. Fast det e ju klart. Man bodde ju på samma pensionat som Annicka Duckmark förra året i StA

Svenska freeriders?
Jeppe, Aikio och Robban m fl lever fröjdefulla liv, enligt sina egna huvuden. Om man dessutom låter mitt huvud vara med i spelet får de sköta sitt och ha hur kul de vill. Alltså; inte en chans att du får en endaste liten ledtråd till om, hur, när och i så fall varför de kommer till USA eller ej.

Eventuellt kan du testa med att sätta in en kontaktannons i Hot Video - det kanske inte är någon av de grabbarna som svarar, men jag garanterar fräscha svar från andra sportiga killar. Kanske t o m Christophe på Club 21 skriver en rad...

Sug min Mono!

Jean-Claude Mogul (jean_claude_m@hotmail.com)

Mannen, Myten, Mödomsjägaren

Svenska freeriders?
Jag tror nog att de personer ni nämner på denna sida skulle tycka att ni är ganska pinsamma (vissa av er). "Jeppe"?? käner ni han eller? Jag har för mig att han heter Jesper men jag vet ju förstås inte vad hans vänner kallar honom. MH/ Hempo

Svenska freeriders?
Nej det gjorde jag inte tyvärr. Men hon var en jävel på lagg! Men hennes pojkvän sög hårt! Han hasade sig ned för backen med fula stockholmssvängar!

Svenska freeriders?
Tja Björn. Så du känner Henke. Går du på Racklövsta eller?

Lev så det ryker. Så kanska vi ses i Åre .

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp