Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GOS sa:Tärnaby! Tidigast de senast 6-7 åren. Snöar där i skrivande stund. Siktar på 30 oktober i år. 17 dagar kvar alltså.
Edit: Öppnade 16 oktober förra året.
om jag minns rätt var tärnaby en halvtimme före eller något sånt, först hade tärnaby sagt att de skulle öppna dagen efter kåbdalis, men ändrade sig sedan och öppnade just före, bara för att vara först. Nu är jag inte 100% säker på det här, men som jag minns det var det såflowerpower sa:Kåbdalis öppnade tidigast förra året.13e om jag inte minns fel![]()
Så var det, vi öppnade samma dag, men Kåbdalis var senare på dagenmartindahmartin sa:GOS sa:Tärnaby! Tidigast de senast 6-7 åren. Snöar där i skrivande stund. Siktar på 30 oktober i år. 17 dagar kvar alltså.
Edit: Öppnade 16 oktober förra året.om jag minns rätt var tärnaby en halvtimme före eller något sånt, först hade tärnaby sagt att de skulle öppna dagen efter kåbdalis, men ändrade sig sedan och öppnade just före, bara för att vara först. Nu är jag inte 100% säker på det här, men som jag minns det var det såflowerpower sa:Kåbdalis öppnade tidigast förra året.13e om jag inte minns fel![]()
![]()