Svenskägd bar i Zell am see??

Beppo

Ny medlem
Svenskägd bar i Zell am see??
Det ligger visst en svenskägd bar i Zell am see vad jag har förstått och tänkte fråga om nån vet nåt nummer eller hemsida eller liknande till denna baren.?
 
Svenskägd bar i Zell am see??
Halla,

Baren heter, eller hette, crazy dazy. Hette säger jag för att ryktena säger att denna bar nu fatt ny ägare(och saledes längre inte svensk..) och därför ocksa bytt namn.

Det fanns en hemsida en gang i tiden, vet dock inte nu, prova med att googla..



W
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp