Halla,
Baren heter, eller hette, crazy dazy. Hette säger jag för att ryktena säger att denna bar nu fatt ny ägare(och saledes längre inte svensk..) och därför ocksa bytt namn.
Det fanns en hemsida en gang i tiden, vet dock inte nu, prova med att googla..
W