Svenskar i Niseko under Februari

MartyMan

Ny medlem
Svenskar i Niseko under Februari
Jag och en polare skall åka till Niseko 30é Jan till 13é Feb.

Tänkte bara kolla svenskläget då?

Är ju roligt att hänga ett gäng och dra på turer och så...


See you!

Vi skall bo på BD-Lodge
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp