MartyMan Ny medlem 2010-01-21 Svenskar i Niseko under Februari #1 Jag och en polare skall åka till Niseko 30é Jan till 13é Feb. Tänkte bara kolla svenskläget då? Är ju roligt att hänga ett gäng och dra på turer och så... See you! Vi skall bo på BD-Lodge
Jag och en polare skall åka till Niseko 30é Jan till 13é Feb. Tänkte bara kolla svenskläget då? Är ju roligt att hänga ett gäng och dra på turer och så... See you! Vi skall bo på BD-Lodge