Sveriges bästa proffisonella amature!

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
Ojamäe är väl kanske att ta i, ok han är riktigt grym men saknar lite stil änn så länge... men han utvecklas ju snabbt så nästa år är jag kanske beredd att hålla med.. men det måste väl va piffen sebastian persson, rasmus hammar eller jim johansson

Senast ändrad:
cederholm sa:
Christoffer_Aldell sa:
Man kan ju inte klassa Wester som amatör, om jag förstått topicen rätt. Wester är ju 100% pro.
han är am i armadas team så han kan visst vara med här. annars tycker jag precis som du.
Ok, det är ju lite sjukt dock. Hur fan kan man klassa en jibbare som Wester som placerar sig bra på us-open osv som amatör.

Senast ändrad:
hyllengren sa:
Ojamäe är väl kanske att ta i, ok han är riktigt grym men saknar lite stil änn så länge... men han utvecklas ju snabbt så nästa år är jag kanske beredd att hålla med.. men det måste väl va piffen sebastian persson, rasmus hammar eller jim johansson
razzmatass måste va en av sveriges stylest åkare frammåt!

haha okej Om man kan räkna med Wester här så får han min röst !

(jag trodde att man var pro om man tjäna pengar på sin sport kanske inte är så ?.)

Senast ändrad:
Jag tycker lätt Oscar Scherlin och Sebastian Persson (basse e ju snygg också det e ju ett fett PLUS!)

Senast ändrad:
Blayze äger hela åre, smeker jonte varje dag

Senast ändrad:
Amatör är när du inte lever på sporten men du kan fortfarande vinna dom strösta tävlingarna.

proffs är när du inte håller på med nått annat.

har inget att göra med hur bra man är... kanske lite men på westers nivå tror ja icke de.

va faan .. sick tråd Jonte ..!

men ärligt finns ju många ?

Jonte W
sebbe P
oscar sherlin
oscar harlaut ( klassar henke som ett pro )
Blayze B
Gustav Cederholm
Andreas Ojamäe
martin persson
Kim boberg

Faan en sjukt massa sjuka åkare .. kan ej välja ju

Marrccus sa:
va faan .. sick tråd Jonte ..!

men ärligt finns ju många ?

Jonte W
sebbe P
oscar sherlin
oscar harlaut ( klassar henke som ett pro )
Blayze B
Gustav Cederholm
Andreas Ojamäe
martin persson
Kim boberg

Faan en sjukt massa sjuka åkare .. kan ej välja ju
Om du klassar Henrik harlaut som proffs så borde du även ta med Scherlin ! sen så är väl Oscar Harlaut även han pro?

oscar scherlin men om han klassas som ett pro så tycker jag lätt henrik harlaut:)

Christoffer_Aldell sa:
cederholm sa:
Christoffer_Aldell sa:
Man kan ju inte klassa Wester som amatör, om jag förstått topicen rätt. Wester är ju 100% pro.
han är am i armadas team så han kan visst vara med här. annars tycker jag precis som du.
Ok, det är ju lite sjukt dock. Hur fan kan man klassa en jibbare som Wester som placerar sig bra på us-open osv som amatör.
Wester är väl Pro i den sunda bemärkelsen att han kan leva på sin åkning och vad den medför i allehanda sponsorkontrakt.

tycker det är väldans skojj att Jim Johansson är med här.. helt klart vär det!.. älskar stilen han har när han kör!...
inte så många Amatörer i sverige som kör på samma nivå som han.. å dubbels är noog inge större problem för han heller!;)

Grattis Jim!:D

emma långström..hon åker som en gud.. ett stort plus för hennes randiga raggsockor, dom är sexiga!

Hela novafilms stall sticker ju ut mest, Piffen,Forss,Gebe,ilis osv

Senast redigerad av en moderator:
Malin Johansson... She's got a really smooth style & jag har inte sett ngn pumpa puder bättre än hon..

asså när man är proffesionell så lever man på åkningen så profesionell och amatör är långt ifrån varandra.

Tillbaka
Topp