Sveriges bästa proffisonella amature!

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
frej jönsson e den bästa, sjuk kille som gör allt, lägg namnet i "Viktigt" lådan i huvet han kommer gå långt!

Jwalerius: pro och amateur är ju motsatser till varandra, det blir således lite förvirrande när de används efter varann. men jag förstår att du menar den bästa amatören, alltså en person som inte har det som yrke.

hopp: Emil Forss, men jag skulle kuna säga 50 stycken namn.
freerrajd: Jonte Ejvemark, samma här...
jag tycker att emil forss tweakar sina trick så sjukt snyggt och att vinnaren av hemsedal freeride i år, min gode vän jonte ejvemark, åker mkt avslappnat med en sjuk känsla som kan få det allra svåraste att se enkelt ut.

Sidnot
Svenskt uppslagsord
proffs proffsen (el. proffset) proffs proffsen subst.
person som har sport till yrke (även allmänt "(yrkes)skicklig person")
motsats amatör

Svenskt uppslagsord
amatör amatören amatörer subst.
person som sysslar med konst, idrott etc utan att ha sysselsättningen som yrke

Senast ändrad:
adamhermanson sa:
wester självklart fast han känns mer pro kim boberg tror jag kmr bli sjukt bra..
SKA DET VA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT ATT SÄTTA EN PUNKT (.) EFTER "PRO" SÅ ATT MENINGEN BLIR LÄSBAR?

Svenskalektion del 1:
Använd stor bokstav och punkt så blir ditt inlägg såhär snyggt och lättläst:

"Wester självklart. Fast han känns mer pro. Kim Boberg tror jag kommer bli sjukt bra."

Senast ändrad:
JockeSki sa:
adamhermanson sa:
wester självklart fast han känns mer pro kim boberg tror jag kmr bli sjukt bra..
SKA DET VA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT ATT SÄTTA EN PUNKT (.) EFTER "PRO" SÅ ATT MENINGEN BLIR LÄSBAR?

Svenskalektion del 1:
Använd stor bokstav och punkt så blir ditt inlägg såhär snyggt och lättläst:

"Wester självklart. Fast han känns mer pro. Kim Boberg tror jag kommer bli sjukt bra."
Om du verkligen ska gnälla över svenskan så kan du ju gnälla över meningsbyggnaden av meningen ovan istället. Man skriver inte meningar med typ 2-5 ord i varje. Palla gnälla över allting, det är ingen strikt högstadieskola det här.

Huggybear sa:
Om du verkligen ska gnälla över svenskan så kan du ju gnälla över meningsbyggnaden av meningen ovan istället. Man skriver inte meningar med typ 2-5 ord i varje. Palla gnälla över allting, det är ingen strikt högstadieskola det här.
Kära Huggybear, som jag skrev så var det bara del 1 i svenskaundervisningen. Vi får se om meningsuppbyggnad är något vi går djupare in på längre fram i kursen.

En punkt är väl ändå inte för mycket begärt? Så man slipper läsa "fast han känns mer pro kim", vadå "pro kim", vad faan är det?

Well, well... nu ska vi inte förstöra denna tråden. Tillbaka till topic. Over and out.

JockeSki sa:
Huggybear sa:
Kära Huggybear, som jag skrev så var det bara del 1 i svenskaundervisningen. Vi får se om meningsuppbyggnad är något vi går djupare in på längre fram i kursen.

En punkt är väl ändå inte för mycket begärt? Så man slipper läsa "fast han känns mer pro kim", vadå "pro kim", vad faan är det?

Well, well... nu ska vi inte förstöra denna tråden. Tillbaka till topic. Over and out.
Känns lite som en aegning, bra jobbat huggybear.

i väsjöbacken brukar det åka en duktig kille som heter lucas julin...

nae ogge scherlin är lunchigast. han e grym på skidorna å verkar mer ödmjuk å inte så jävla kaxig som andra. han vet att han kan åka, mer behöver han inte visa tror ja.

Tillbaka
Topp