Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
good oneWiIhelm sa:ye Lantz is the shit, han bara rippar!
okej ?CKY_666 sa:jag har hört talas om Jacob Wester men vem e Jacob Webster?sebastian_p sa:Jacob Webster
mest ett skämtinlägg
SKA DET VA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT ATT SÄTTA EN PUNKT (.) EFTER "PRO" SÅ ATT MENINGEN BLIR LÄSBAR?adamhermanson sa:wester självklart fast han känns mer pro kim boberg tror jag kmr bli sjukt bra..
Om du verkligen ska gnälla över svenskan så kan du ju gnälla över meningsbyggnaden av meningen ovan istället. Man skriver inte meningar med typ 2-5 ord i varje. Palla gnälla över allting, det är ingen strikt högstadieskola det här.JockeSki sa:SKA DET VA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT ATT SÄTTA EN PUNKT (.) EFTER "PRO" SÅ ATT MENINGEN BLIR LÄSBAR?adamhermanson sa:wester självklart fast han känns mer pro kim boberg tror jag kmr bli sjukt bra..
Svenskalektion del 1:
Använd stor bokstav och punkt så blir ditt inlägg såhär snyggt och lättläst:
"Wester självklart. Fast han känns mer pro. Kim Boberg tror jag kommer bli sjukt bra."
Jaa Anton Ryding är syyyk bra! Och hans crew mate Philip Juliusson är nog nästan snäppet vasare!!Ryding sa:anton ryding om inte ajg minns fel![]()
Kära Huggybear, som jag skrev så var det bara del 1 i svenskaundervisningen. Vi får se om meningsuppbyggnad är något vi går djupare in på längre fram i kursen.Huggybear sa:Om du verkligen ska gnälla över svenskan så kan du ju gnälla över meningsbyggnaden av meningen ovan istället. Man skriver inte meningar med typ 2-5 ord i varje. Palla gnälla över allting, det är ingen strikt högstadieskola det här.
that´s riiight, knivskarp analys där dannyboy!!!danielsoderlund sa:krisse edwall, mannen myten legenden representerar g unit
Känns lite som en aegning, bra jobbat huggybear.JockeSki sa:Kära Huggybear, som jag skrev så var det bara del 1 i svenskaundervisningen. Vi får se om meningsuppbyggnad är något vi går djupare in på längre fram i kursen.Huggybear sa:Om du verkligen ska gnälla över svenskan så kan du ju gnälla över meningsbyggnaden av meningen ovan istället. Man skriver inte meningar med typ 2-5 ord i varje. Palla gnälla över allting, det är ingen strikt högstadieskola det här.
En punkt är väl ändå inte för mycket begärt? Så man slipper läsa "fast han känns mer pro kim", vadå "pro kim", vad faan är det?
Well, well... nu ska vi inte förstöra denna tråden. Tillbaka till topic. Over and out.
Vad är då en Pro Amatör? Man är ju antingen Amatör eller Pro. Du har ju inte läst allt eller hur?Erikkkk sa:Jacob wester är pro´amatör"!
//Erik
word!Wolfhorner sa:Gustav Cederholm!
ja trodde scherlin va pro.jokke_900 sa:nae ogge scherlin är lunchigast. han e grym på skidorna å verkar mer ödmjuk å inte så jävla kaxig som andra. han vet att han kan åka, mer behöver han inte visa tror ja.