Sveriges första skimboardpark!

Var med och stöd byggandet av Sveriges första skimboardpark genom att skriva på namnlistan http://www.namninsamling.com/skimboardpark

Detta är ett stort steg för sporten i Sverige, och vi hoppas att det kommer att glädja många!

Ha de bra allihop.

AIMG_4605.jpg

park.jpg

Senast ändrad:
Setermannen sa:
Hur åker man egentligen? såg jäkligt skumt ut:D

Påskrivet, kul emd nåt nytt
Tack alla för ert stöd! Uppskattas väldigt mycket =)
Vi behöver så mycket hjälp vi kan för att övertyga nissarna på kommunen.
Sprid detta så mycket ni kan.

För er som inte vet vad skimboarding är eller hur det ser ut när man åker kan kolla på dessa filmerna eller besöka vår hemsida på www.skim.se

Senast ändrad:
Vet inte vad du menar med pipe, men det finns två former av skimboarding: waveriding där man åker på vågorna och flatland där man åker på tunnt vatten och tricksar.

nej jag tänker då inte skriva på, jag tycker inte om sånt där med hopp å fix å trix! tänk va man kan skada sej!! klart ja signar

jenz sa:
kan ni inte bygga den i sthlms skärgård istället ? :)
Känner inte till skimförhållanderna i sthlm eller hur många som skimmar där. men när denna parken är byggd så kanske flera kommuner får upp ögonen för sporten. Känner inte till något annat ställe i Sverige där sporten är så pass populär som den är i Halmstad. Här finns ca 200st som åker.

ser fett jävla skojj ut måste jag säga:D men bara en sak : hur "ollar" man upp på boxarna?

peace

Skimboard_Halmstad sa:
Setermannen sa:
Hur åker man egentligen? såg jäkligt skumt ut:D

Påskrivet, kul emd nåt nytt
Tack alla för ert stöd! Uppskattas väldigt mycket =)
Vi behöver så mycket hjälp vi kan för att övertyga nissarna på kommunen.
Sprid detta så mycket ni kan.

För er som inte vet vad skimboarding är eller hur det ser ut när man åker kan kolla på dessa filmerna eller besöka vår hemsida på www.skim.se

:)

200 som åker?! de var fan nånting :) iofs så åker ju inte alla hela tiden heller så de är väl svårt att uppskatta. Du har ingen bräda över som ingen vill ha, som du kan sälja billigt till mig och skicka upp till norrbotten. en sån där bräda som är likadan åt båda hållen. en sån du gjorde åt emil med stranden palmen solen och fågeln? den var blå.

påskrivet!

ni borde försöka få fler underskrifter från människor i Halmstad, ger nog bättre effekt.
Lycka till :)

Synd om man springer, sen fastnar brädan, lär ju flyga en bit =)

btw, så tycker jag som skidglad, lite människor från halmstad kanske borde signa :)

Tack för ert stöd! =D
Vi har inte börjat göra så mycket reklam än i halmstad för skimboardparken, det kommer vi att göra efter nyår, så hoppas på fler underskrifter då får Halmstadborna.

Tillbaka
Topp