Svt We Love You!

Svt We Love You!
Nja, jag är inte riktigt lika exalterad över detta "snowboardmagasin" lite fräckt dock med bilderna från sm i halfpipe -93 =)

Svt We Love You!
hehehe a fan dom va riktigt grymma.........ne jag tyckte att programmet rockade som fan.........kul att det va lite skidåkning också och inte bara bräda....Helt klar Über bra för att vara SVT....

Svt We Love You!
jag tyckte det var ganska okej, trots att jag diggar lagg mera...fast dom visade ju en del... skicross och lite extremåkning... bra att någon börjar visa lite vettig sport!!

Lagt upp det på utrustningen så ni kan rösta där!
// bison.

Svt We Love You!
Tom, min kompis fick just in den på tvn nu.... han har suttit och tjatat och retat mig hela tiden nu... maaad

// bison.

Svt We Love You!
är inte heller speciellt överexalterad. kudne varit lite schysst musik, mer skidhoppning och lite mindre dokumentär över det hela. men sm i halfpipe rockade :P

fred

Svt We Love You!
Håller med, även fast jag bara såg den sista snubben hoppa. Det borde finnas en sån där Exstrem Sport Chanell i det vanliga tv nätet, där bara 1:an 2:an och 4:an finns, det e så jävla kul och titta på sånt, och man kan lära sig så jävla mycket också.

Svt We Love You!
Mer skidor i ett program som anonserars som snowboardprogram? Get real...

Visst, mycket går att göra bättre, men ett steg i rätt riktning är ett steg i rätt riktning, vare sig det är halvkass eller inte.

Hyland har fortfarande en del att lära sig tycker jag, lite lamt att inte kunna bestämma sig för vad fakie heter, om det antingen är cab, switch eller fakie. Sen att en Switch 900 indy är en "två och ett halvt varvs snurr med grabb mellan benen och baklänges inhopp" klarar nog de flesta här sig utan.
Men om ni kollar på isdans, simhopp, vad säger ni då? Jag själv blir irriterad när de inte förklarar vad det är de gör för dom som inte kan... (I detta fallet tycker jag naturligtvis att det kunde kvittat)

Vad jag är mest exalterad över är dock att det var aktuella nyheter, visst, det om posse viste jag, men är dock föga intresserad av att läsa om resultat från hopptävlingar i Salzburg på internet. Då är det roligare att se dem på TV. Ganska så aktuellt också, med tanke på att den gick i fredags om jag inte minns helt fel..

(btw, extremechannel, var får jag tag på den? Något att ha? )

Svt We Love You!
Mans_hilling: Extrem (den heter inte extreme va jag vet) finns i com hems digitalnät (finns säkert i fler, men jag tjuvser den i com hems) och är rätt schysst som bakfyllekanal. Det är tyvärr alldeles förmycket surfing och för lite av alla andra actiongrejer. Är ofta rätt gamla grejer som sänds också. Vissa guldkorn finns såklart, tex en hel del schyssta filmer.

Svt We Love You!
Stort...
Svt börjar likna något.. lite mindre Haschplanka så blir det superb...
Lite dålig kommentator till hopp tävlingen..

2fast4you

Svt We Love You!
Tycker inte heller att det var helt fel. Intressant med nyheter som att Extrem vinner skidtester i Tyskland. Men hur fan de kan göra/kalla det för ett snowboardmagasin är helskumt. Renodlat snowboard hade varit rätt -95, och att inte kalla detta för ett brantåkarmagasin eller liknande är korkat. Men vi fick ju se lite fin skidåkning, vilket ju borgar för att det kan bli kul framöver för oss allätare.

Sen regerade musiken: Ministry "Jesus buildt my hotrod". En av de grymmaste, men den har väl kidsen inte hört på NRJ, så det är klart att den sågas :-)

Sverre är grymt mycket SVT!

Erik

Svt We Love You!
Mans_Hilling, håller med dig.. vissa grejer är lite sådär... kunde sätta in en kille med lite förlångt hår, en virkad mössa och en mick istället så hade det fått en liten annan touch...
men annars var det ju helt okej... vissa grejer kan dom skippa vissa kan dom lägga till... men inte så lätt för svt...
det är ju trotsallt svt vi snackar om...

sverre är riktigt mycket svt...

// bison.

Svt We Love You!
vad i hela världen kom "snowboradmagsin" ifrån?
och varför visar man en snubbe som pular med en bräda när man pratar om extrems skidor.
jag tror att SVT har VÄLDIGT dålig koll :)

Svt We Love You!
straightleg jag hävdar fortfarande att det är 10 program KVAR att sändas sammanlagt är det 11 program..........

Svt We Love You!
Ang Extreme Sports Channel, jag har UPC och får in den också. Betalar inget för den men den kanske ingår i månadsavgiften för lägenheten, vet inte riktigt hur det funkar men det är C. www.extreme.com

12 avsnitt av Richter enl SVT Text s. 625, 11 enl s. 604. Dom verkar ha lite svårt att bestämma sig. Ha`re.

Svt We Love You!
Ni som tycker att man borde byta program-ledare tror jag gapar efter för mycket. Det är Hyland vi har att tacka för att det över huvud taget sänds någon extremsport på SVT. Såg tyvärr inte programet, men ska kolla på reprisen imorgon.

Svt We Love You!
Undertow: Mycket väl medveten om det. Sade att jag heldre sett någon annan för att jag skulle vilja ha lite mer fackspråk, men jag konstaterade också att det antagligen inte är möjligt pga att den stora massan måste bli intresserad för att det skall kunna sändas vidare.
Tycker vidare det är grymt att hyland tar tag i detta, han har ju komenterat mycket förr, och jag är rätt övertygad att han kan mer än vad han ger sken av.

Sen att kalla för något annat än snowboardmagasin vore nog förhållandevis dumt av SVT. Folket i min ålder som åker skidor tjaffsar fortfarande om att de vill börja åka snowboard, ser det fortfarande som en hip grej. Folk som inte är så insatta har inte så bra koll på att det finns lite mer extremåkning än med snowboard....

Sen det där om visa snowboardtillverkning.. Ffs get a life spela roll....
Peace.

Svt We Love You!
Extreme channel är underbart!
Sitter med det + ett par hundra kanaler då jag just fixat till mig alla canal digitals kanaler i hela europa på ett inte helt lagligt sätt...
Dock är många program där relativt gammla.

Svt We Love You!
hallå
Gillade programmet. Men det var nånting med kommentatorn till bigjumpen. Jag vet itne om det var rösten lr på vilket sätt han snacka. Skön va han inte iaf. Hoppas att dom kickar honom till nästa program!
//David

Svt We Love You!

Jag tyckte att programmet var så jävla segt och allt var för fokuserat kring resultat istället för själva åkningen(hoppningen)! Kanske är så för att det antagligen är ett par pensionärer som klippt ihop allt? =P Fast det var kul med sm i halfpipe från -93... =) Likaså den där "big jumptävlingen" från -90 då de klädde sig i så jävla fula kläder och värsta tricket var en okontrollerad 360 =P

Svt We Love You!
jorå, de e sjysst med ett snowboard-program... men det skulle lungt kunna vara bättre. svt har aldrig hängt med i tiden och gör det inte nu heller. techno-musik till snowboardåkning, det är fan tragiskt!!

Svt We Love You!
jag tycker att programmet rockar, fast det vore inte helt fel med lite mer jib =) fast det kommer väl... å sen är det ju så att det sammanlagt ska sändas 11 avsnitt, så nu vet ni det.

Svt We Love You!
Godkännt program...men varför centrera runt snowbräda?
lite mer blandning vore inte helt fel...

Förövrigt liknade programledaren Ääärnst i sommartorpet eller va de heter!!!

Svt ska ju bli "lite Yngre" å dom e på G...

Svt We Love You!
är det nån som tycker det är intressant med hur det går i parallel slalom tävlingarna?? gör ett livsstil program om snowboard & skidor istället... mycke softare...
rätta mig om ja har fel: men är inte Mind the addiction ganska gammal??

Svt We Love You!
Blev lite tveksam när dom sände första programmet. Det innehöll mycket gammalt matrial som man redan har sett. Men uppföljaren igår va grymt bra och det bästa är dom aktuella händelserna så man får lite uppdatering på vad som är på g

mvh

Svt We Love You!
japp! det var på tiden. Det har saknats något sedan äventyr lass
ner, Lite för mycket inriktning på Fis cupen dock.

Svt We Love You!
Infinitie mass-bullet+ resten på face skivan
prodigy
sthlm teddybears

Jazz är annars skönt att bara glida runt i backen med tex:esbjörn svennsons trio.

Svt We Love You!
Tycker att det har varit lite väl mycket vatten i programmen, jag vill ha mer snö!
jag tycker faktiskt att reccensionerna är helt ointressanta, annars är det ju bra att programmet finns.

Tillbaka
Topp