Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja e nöjd så länge man förstår iaf, så börja inte skriva på norska barak_boberg sa:tack før allt h8e boyz!...är engelskan för dålig så får ni väll sluta läsa den...är ju trots allt från sverige och inte usa...
tack för mig
/kim Kong.
håller medPizzaaugust sa:ja e nöjd så länge man förstår iaf, så börja inte skriva på norska barak_boberg sa:tack før allt h8e boyz!...är engelskan för dålig så får ni väll sluta läsa den...är ju trots allt från sverige och inte usa...
tack för mig
/kim Kong.![]()
Håller helt klart med! Men det är ju helt insane!SverigeTomten sa:Det är ju sjukt men samtidigt så tror jag att "snurra så mycket så att huvudet flyger av" är bara en trend.
Grattis till henrik iaf.
cleant att det kom tillbaka h8!!k_boberg sa:tack før allt h8e boyz!...är engelskan för dålig så får ni väll sluta läsa den...är ju trots allt från sverige och inte usa...
tack för mig
/kim Kong.
fixa länken!kumlinan sa:… re=related
Men ofta X - Games ? :S Han är helt sjukt grym. Men han är inte så jävla bra ?ElisWaltersson sa:jaa, lätt att han ska va me i xgames 09! de skulle va as kul att se hur de går!
ööh va? är Henrik Harlaut inte tillräckligt bra för Xgames09? xDJookk sa:Men ofta X - Games ? :S Han är helt sjukt grym. Men han är inte så jävla bra ?ElisWaltersson sa:jaa, lätt att han ska va me i xgames 09! de skulle va as kul att se hur de går!
killen med koll, eller hu var det nu?Jookk sa:Men ofta X - Games ? :S Han är helt sjukt grym. Men han är inte så jävla bra ?ElisWaltersson sa:jaa, lätt att han ska va me i xgames 09! de skulle va as kul att se hur de går!
Han gör ju värre trick än dom flesta, har en grymt stor tricklåda och gör sjuka snurrar med bättre stil än vad dom flesta gör ens t.ex. sw 7or?Jookk sa:Men ofta X - Games ? :S Han är helt sjukt grym. Men han är inte så jävla bra ?ElisWaltersson sa:jaa, lätt att han ska va me i xgames 09! de skulle va as kul att se hur de går!
Haha det där inlägget får du äta upp.Jookk sa:Men ofta X - Games ? :S Han är helt sjukt grym. Men han är inte så jävla bra ?ElisWaltersson sa:jaa, lätt att han ska va me i xgames 09! de skulle va as kul att se hur de går!
HahahSetermaan sa:Haha det där inlägget får du äta upp.Jookk sa:Men ofta X - Games ? :S Han är helt sjukt grym. Men han är inte så jävla bra ?ElisWaltersson sa:jaa, lätt att han ska va me i xgames 09! de skulle va as kul att se hur de går!
Jocke222 sa:Först var han ju inte ?
1:20
SWITCH 1620!...
Notera även att tråden skapades för ett år sen...
Jocke222 sa:Först var han ju inte ?
han är först på en internationell tävling![]()
WTX sa:Vet inte vad SWITCH e tyvärr. Ja, tråden skapades för ett årsedan men notera då att länken ovan är inlagd 2007 !Jocke222 sa:Först var han ju inte ?
SWITCH 1620!...
Notera även att tråden skapades för ett år sen...
Ekan66 sa:1800 med snygg spikrak stil...
Fett clean :D