Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jaa, någon borde arangera King of damp spin. Jeppenator, har du mycket att göra eller hinner du med?jooose sa:men snälla posta en film......
fy fan vad det ska bli kul med king of style......
synd bara att det är king of style och inte king of damp spin för då hade hh vunnit direkt...
haha det vore något! SPIN TO WIN!! skulle den heta.. 2 åk var i kvalet!TheFibretech sa:jaa, någon borde arangera King of damp spin. Jeppenator, har du mycket att göra eller hinner du med?jooose sa:men snälla posta en film......
synd bara att det är king of style och inte king of damp spin för då hade hh vunnit direkt...
haha. ni ser, det har redan börjat planeras.jeppenator sa:haha det vore något! SPIN TO WIN!! skulle den heta.. 2 åk var i kvalet!TheFibretech sa:jaa, någon borde arangera King of damp spin. Jeppenator, har du mycket att göra eller hinner du med?jooose sa:men snälla posta en film......
5 åkarna med mest rotation utan grab kvalar vidare till final
finalen blir en ONE SHOT!! du måste ladda både snurr och flipp allt vad du har och snurra tills du landar! den som åker iväg stående vinner!
det vore något för historieböckerna! kanske går att fixa på stadion nästa år! kan höra med david ny!
Nu gråter jag på riktigt alltså, trodde faktiskt på det denhär gången!Flaand sa:
yes-boxYou-Know-Who sa:kim bobergs engelska är verkligen dålig.
Om ni hade följt Kims blog från början så hade ni vetat varför han skriver på Engelska.Sandlake sa:yes-boxYou-Know-Who sa:kim bobergs engelska är verkligen dålig.
låter iofs väldigt mkt som en vanlig freestyle-tävling.. eller?jeppenator sa:haha det vore något! SPIN TO WIN!! skulle den heta.. 2 åk var i kvalet!TheFibretech sa:jaa, någon borde arangera King of damp spin. Jeppenator, har du mycket att göra eller hinner du med?jooose sa:men snälla posta en film......
5 åkarna med mest rotation utan grab kvalar vidare till final
finalen blir en ONE SHOT!! du måste ladda både snurr och flipp allt vad du har och snurra tills du landar! den som åker iväg stående vinner!
det vore något för historieböckerna! kanske går att fixa på stadion nästa år! kan höra med david ny!
eller hur? det enda jag inte riktigt kan se är hur henke är i pipen, men det är för att jag aldrig har sett honom köra ett "seriöst" åk i den. annars: slopestyle? skojjar vi? både railmässigt och hoppmässigt - saken är ju självklar.RHillblom sa:Om han är först med sw 12 BC och sw 16 i park så tycker jag att xgames inviten är självklar.. finns sämre åkare än HH med där.
men då är ju jag lika duktig, jag gick från 0 till 360 på en sesong.4front sa:seriöst henken e ju som en maskin han ntar aldrig stopppp!!
han har väll gått från sw 1260 till sw 1630 nu på bara en sesong
sjjjjuuuuktt!!Pfernvik sa:helt sick
heeeelt sjuuukt!Pfernvik sa:helt sick
WHAHATEEEFUUCK?!!! detdär är så jävla sjukt, å så stompad landning å allt.. håller graben hela vägen runt 10.. haha finns inget som henke inte kan göra snyggt alltså! sinnessjuktJonH sa:sjjjjuuuuktt!!Pfernvik sa:helt sick