SW 1620, nu var det gjort!

jooose sa:
men snälla posta en film......
fy fan vad det ska bli kul med king of style......
synd bara att det är king of style och inte king of damp spin för då hade hh vunnit direkt...
jaa, någon borde arangera King of damp spin. Jeppenator, har du mycket att göra eller hinner du med?

NAJS... precis som jeppenator säger så nästan väntade man på det här efter att ha sett turbo. den sw 14 är den cleanaste jag sett.

Väntar med spänning på film på sw 16.

TheFibretech sa:
jooose sa:
synd bara att det är king of style och inte king of damp spin för då hade hh vunnit direkt...
jaa, någon borde arangera King of damp spin. Jeppenator, har du mycket att göra eller hinner du med?
haha det vore något! SPIN TO WIN!! skulle den heta.. 2 åk var i kvalet!
5 åkarna med mest rotation utan grab kvalar vidare till final

finalen blir en ONE SHOT!! du måste ladda både snurr och flipp allt vad du har och snurra tills du landar! den som åker iväg stående vinner!

det vore något för historieböckerna! kanske går att fixa på stadion nästa år! kan höra med david ny!

jeppenator sa:
TheFibretech sa:
jooose sa:

finalen blir en ONE SHOT!! du måste ladda både snurr och flipp allt vad du har och snurra tills du landar! den som åker iväg stående vinner!

det vore något för historieböckerna! kanske går att fixa på stadion nästa år! kan höra med david ny!
haha. ni ser, det har redan börjat planeras.

Senast ändrad:
Jag må vara lite småfull och dryg men varför skriva på engelska när man knappt kan språket?
Annars kan jag väl bara säga MAD PROPZ YO STRAIT G FO LIFE. wuut

Sandlake sa:
You-Know-Who sa:
kim bobergs engelska är verkligen dålig.
yes-box
Om ni hade följt Kims blog från början så hade ni vetat varför han skriver på Engelska.
Sen förstår man vad han skriver så big deal, om ni inte gillar det, läs det inte?
Svårt att se varför ni ska klaga. då 95% av medlemmarna här på Freeride.se inte behärskar Svenska, inte jag heller för den delen...

jeppenator sa:
TheFibretech sa:
jooose sa:

låter iofs väldigt mkt som en vanlig freestyle-tävling.. eller?

RHillblom sa:
Om han är först med sw 12 BC och sw 16 i park så tycker jag att xgames inviten är självklar.. finns sämre åkare än HH med där.
eller hur? det enda jag inte riktigt kan se är hur henke är i pipen, men det är för att jag aldrig har sett honom köra ett "seriöst" åk i den. annars: slopestyle? skojjar vi? både railmässigt och hoppmässigt - saken är ju självklar.
och big air. Borde ju också vara självklart efter det här.
Henke for the xgames!!!!!!!!!!

Det är ju sjukt men samtidigt så tror jag att "snurra så mycket så att huvudet flyger av" är bara en trend.

Grattis till henrik iaf.

seriöst henken e ju som en maskin han ntar aldrig stopppp!!
han har väll gått från sw 1260 till sw 1630 nu på bara en sesong

Håller till ämnet nu. Rensade bort lite saker som inte hade med tråden att göra alls..

//H

Tillbaka
Topp