Swedish Posse

Swedish Posse
jo sidan lägger sig bakom, men ni borde ha någon sorts "Stäng fönster knapp" eller nått.
Nu måste man ju klicka på alt+F4 för att stänga fönstret. Eller har jag missat nått...

trevliga trailers.....

Swedish Posse
Hmm, FredrikB här kommer ett svar från den andra POSSE tråden.

Jag vet inte än om det kommer bli någon butiksvisning där jag bor. Det är alltid bra att vilja lära sig nya saker. Jag är faktiskt intresserad av lagar och regler eftersom man ofta kan dra nytta av att kunna dem.

Inte för att det har med saken att göra men enligt mina lärare gäller det att i de flesta ämnerna att ifrågasätta, vara kritsisk, argumentera, reflextera och dra slutsatser för att få högre betyg. Jag passar på att öva =)

JERK: Är det ni eller Hard Rock som sätter åldersgränsen.(Ja, jag är nyfiken)

Swedish Posse
Skiersdown: Du bor ju i Kungsängen, max 30 minuter med pendeln in till Stockholm där filmen förmodligen kommer att visas någonstans.

Bra att du tränar, fortsätt med det. Du skriver bättre än många andra här inne. =)

Swedish Posse
Vi får väl hoppas det. Sedan kan vi tycka synd om 15åringarna på de mindre orterna.

Sen att jag övar, det kanske inte riktigt stämmer, men jag var ju tvungen att ha några motargument. =)

JERK/overkill: Blir det 18 på Hard Rock i sthlm. Jag antar att ni andra får ha det så kul i så fall; medans vi får stå och trängas i någon butik där man inte ens kan beställa en cola. =)

Swedish Posse
trängas i en butik är väl bättre än att inte kunna se den alls. Ifall jag vill se den får jag väl stå untanför fönstret och glo eftersom jag inte har möjlighet att åka en jälla massa mil till närmaste ställe där dom visar filmen i butik.

Swedish Posse
Hm.. jag tror den där extra kovesen Sundsvall-Umeå kommer knäcka den gamle trotjänaren (jag syftar på bussen). Gissar på ett haveri i backen upp mot Evertsberg.

Swedish Posse
Den kommer inte göra den sträckan pga tidsbristen, så vi flyger nog då med något som låter flap-flap!
Evertsberg? Det är ju helt Ok, då har vi ju nästan gjort hela turnén och kan beställa taxi:-)

Swedish Posse
Nånstans har vi råkat skriva att biljetter finns from den 28 nov och det har ju uppmärksammats! Och det är
självfallet fel! Rätt ska vara 28 OKTOBER . Så nu finns det biljetter att tillgå och inte 28 november! 1+1 = 3

Swedish Posse
Turnen ar i full gång och nu har vi rullat upp till lule! O.B.S Babar i Orebro Har slagit igen så nu letar vi nytt stalle!! Sweposse

Swedish Posse
Säg inte att det är Lomma ni ska flyga med när ni ska åka något som låter flap flap..........men det blir säkert bra, han är ju duktig på att flyga! Tjingeling och ha en bra turne! ( helt enkelt så att Lomma är rutinerad med charm! Ursäkt till honom om han tagit del av tidigare inlägg)

Swedish Posse
i Örebro ikväll kommer filmen visas på Frimis, senare på kvällen kommer även sony playstation ha ett litet jippo där så filmen kommer nog visas ganska tidigt på kvällen.

Swedish Posse
Det är dags för Norgepremiär på 4:th Street! Torsdag den 24 nov på Betong/Chateu Neuf kl 2000. Inträde 40
kr / 18 år .

Tillbaka
Topp