Sweet Supernaut Jacket

Maradona

Ny medlem
Sweet Supernaut Jacket
Hej!

Jag är sugen på att köpa Supernaut jackan men är osäker på vilken storlek jag bör ha. Har tänkt köpa den via nätet så kan inte testa den. Någon som har erfarenhet och kan ge tips på vilken storlek jag kanske borde välja?

Längd: 184cm
Vikt: 84kg

Rätt normalt byggd i övrigt. Har styrketränat lite så har kanske en aning bredare axlar än medel =)

Tacksam för svar! Är sjukt sugen på jackan!

mvh
Marcus

Sweet Supernaut Jacket
jag körde drifter- samt prowlerjackan i storlek large ifjol (och de var väldigt rymliga, skulle nog räckt med medium) och kommer i år köra supernaut i storlek large. sn känns dock lite tightare i fiten och beskrivs även så på hemsidan.

jag är ca:
182 cm
78 kg
...och förmodligen mindre bredaxlad än dig.

fråga dig själv om du hellre för liten eller för stor skidjacka?

Senast ändrad:
Sweet Supernaut Jacket
Maradona sa:
Hej!

Jag är sugen på att köpa Supernaut jackan men är osäker på vilken storlek jag bör ha. Har tänkt köpa den via nätet så kan inte testa den. Någon som har erfarenhet och kan ge tips på vilken storlek jag kanske borde välja?

Längd: 184cm
Vikt: 84kg

Rätt normalt byggd i övrigt. Har styrketränat lite så har kanske en aning bredare axlar än medel =)

Tacksam för svar! Är sjukt sugen på jackan!

mvh
Marcus
köp xl. den kommer sitta skönt och baggy
jag är 187cm och 84kg och xl passar bra

Sweet Supernaut Jacket
Va inne och köpte Supernaut jackan och brallorna igår. Är 187 cm lång och väger 80 pannor. Jag valde att köpa Large och absolut inte större. Eller de beror precis på hur du vill att de ska sitta. Jag vill dock ha de ganska rent och då va Largen perfekt. Min rekomendatation är att du också tar Large. Den är absolut inte kort på mig. Jag är väl ingen speciellt bredaxlad person men skulle ranka mig som normalbyggd. I värsta fall får du väl köpa en och om den inte skulle passa får du väl skicka tillbaka den och byta. De e en helskön jacka att ha på sig. Ska bli kul att testa den på riktigt. ha de

Sweet Supernaut Jacket
Beror på hur du vill att den ska sitta...

Jag som är 186 lång, 74 kilo. Åker med XS på min whiteput jacka..: Dock större på byxorna.

Helt skumt då jackan sitter klockrent på mig, finns nog en eller två bilder på den i min profil,

Du ska testa jackan innan du köper, helt klart! XL är som en påse över mig på whiteouts modeller...

Sweet Supernaut Jacket
DoubleFacePalm.jpg

Tillbaka
Topp