Swesportsmässan 06-07?

puderpappan

Ny medlem
Swesportsmässan 06-07?
Hej,

Min fråga är enkel är det någon som vet när årets swesportsmässa äger rum? och i så fall vart?

Tack på förhand!

Swesportsmässan 06-07?
Nja Ola där har du lite fel faktiskt. det är en fackmässa och då är inte allmänheten välkommen. Dom brukar vara ganska hårda på detta.

//H

Swesportsmässan 06-07?
Då jag läste på hemsidan fick jag det till att mässan var öppen för allmänheten i och med utformningen av deras registrering.
Tydligen var jag fel på det. Bra du rättade mig Hasse. Gammal är äldst

Swesportsmässan 06-07?
Vi på Freeride kommer att besöka mässan imorgon och självklart lägger vi ut alla nyheter på Freeride så snart vi kan.

Swesportsmässan 06-07?
Egentligen va de inte för allmänheten idag, men man kom in ändå, bara att registrera sig i entren. Men imorrn så är det för allmänheten.

Swesportsmässan 06-07?
johan sa:
Vi på Freeride kommer att besöka mässan imorgon och självklart lägger vi ut alla nyheter på Freeride så snart vi kan.
Jaaaa, tjohoo

Det skönaste laggen man vill se är typ

armada, rossignol, head

Swesportsmässan 06-07?
Jag var en sväng och kollade idag då jag har en polare som jobbade på mässan. Inte mycket för världen såvida man inte är inköpare på Intersport, glöm att få surra utrustning på en fackmässa ifall du inte kan köpa in 300 lagg till nästa höst...

Puderlagg är väl den stora trenden kändes det som. Alla märken med hyffsad självrespekt hade ställt upp ett par 15cm lagg i montern. Annars kändes det väl inte som någon revolution. Elan hade iofs några riktigt coola lagg med nåt slags vågmönster som ser ut att ge en stabil skida.

På hashplanksfronten kan vi väl konstatera att den är på väg att dö ut. Någa enstaka brädor stod och skräpade i montrarna men jag kan inte påstå att någon hårdsatsade. DC hade sina snowboarddojjer undangömda bakom rosa skejtskor och annat krafs.

Samtidigt hade Åka Skidor en monter som förkunnade att skidjibbern blivit del av folkhemmet och att 40-talisterna såsar på sig nu när grabben vill åka skidor istf. snowboard. Underförstått.

Swesportsmässan 06-07?
Kaskar sa:
Samtidigt hade Åka Skidor en monter som förkunnade att skidjibbern blivit del av folkhemmet och att 40-talisterna såsar på sig nu när grabben vill åka skidor istf. snowboard. Underförstått.
Kan du förklara det där med 40-talisterna och deras grabbar? Min farsa är 40-talist och jag är hans grabb så det kanske rör oss.... Börjar inte 40-talisternas grabbar bli ganska mogna män?

Swesportsmässan 06-07?
Jo de e kanske sant. Men jag kanske syftade på 40-talister som skaffade barn sent. Å de är ju ännu värre än en "normal" 40-talist. Vad vet jag.

Gubbar som gillar att deras ungar åker lagg då. Rent allmänt så hatar jag alla sportare som har sina föräldrars stöd. No offense ni som har en farsa som backar upp er men det har aldrig varit min påse.

(Skönt att jag kan bidra till ämnet ang. Swesportmässan...)

Swesportsmässan 06-07?
ArrrrghHH!!

Jag vill se de nya laggen. Kan ingen som varit där lägga upp lite bilder!!!

Tillbaka
Topp