Switch Kangaroo Flip

Switch Kangaroo Flip
hur menar du med switch? att dom ska åka in baklänges å göra den bakåt? eller slänga sig frammåt i kicken?

tror kangaroo kan bli jäkligt knepigt baklänges alltså.. haha

Switch Kangaroo Flip
de måste ju va bakåt, annars är det ju ingen kangaroo flip, alltså man kmr in i kicken switch å drar den som man gör den i vanliga fall.. och om det är nån som ha dragit en så borde de nog va stora skriverier om det! =)

Senast ändrad:
Switch Kangaroo Flip
som ashtra sa

de blir ju en HEXO om ja inte minns fel

jon kör ju den då till exempe åker in switch 2 linconloops sen en 180 landar framlänges åker därifrån

Switch Kangaroo Flip
dra en sw rodeo och gå in i en mer flat rotation i andra volten och landa sedan framlänges. närmare än så går nog inte komma.

Switch Kangaroo Flip
Marrccus sa:
Marrccus sa:
som ashtra sa

de blir ju en HEXO om ja inte minns fel

jon kör ju den då till exempe åker in switch 2 linconloops sen en 180 landar framlänges åker därifrån
tom wallisch kör den väl i sin promo för KoS och kolla upp de!
wallisch gör sw misty till rodeo om jag inte minns fel. Och tror nog han skulle få rätt svårt o sätta ner fötterna på en hexo faktiskt :9 haha

Switch Kangaroo Flip
Det Wallisch gör i sin KoS edit e juh typ en sw misty 5 till backflip för han snurrar juh på första flipen sen e han juh rakt framåt å flippar bakåt... lr?

Senast ändrad:
Switch Kangaroo Flip
jeppenator sa:
hur menar du med switch? att dom ska åka in baklänges å göra den bakåt? eller slänga sig frammåt i kicken?

tror kangaroo kan bli jäkligt knepigt baklänges alltså.. haha
det skulle nog bli en av dom fulare dubbel volterna också, om man inte gör den typ cp flat.

Switch Kangaroo Flip
Verkar inte vara så många som hajjar det han menar? Han menar alltså att man åker in switch och gör exakt samma rotationer som om du hade åkt rätt fram. Eftersom du gör en 180 i slutet på kangaroo landar man alltså framåt om man gör den switch och nej jag tror ingen har satt den än den kommer nog se sjukt skum ut :S

Switch Kangaroo Flip
JakobJ sa:
977 sa:
Det Wallisch gör i sin KoS edit e juh typ en sw misty 5 till backflip för han snurrar juh på första flipen sen e han juh rakt framåt å flippar bakåt... lr?
är inte de dj flip?
äre inte mer spin på en dj flip? lr ja har inte nå bra koll på det men har för mig att jon beskriver den typ som en deespin/cork 630 till en under flip 450. va jävligt länge sen jag läste det men typ så tror jag han skrev i åka skidor^^

Switch Kangaroo Flip
977 sa:
JakobJ sa:
977 sa:
är inte de dj flip?
äre inte mer spin på en dj flip? lr ja har inte nå bra koll på det men har för mig att jon beskriver den typ som en deespin/cork 630 till en under flip 450. va jävligt länge sen jag läste det men typ så tror jag han skrev i åka skidor^^
Yepp de är em D-spin 630 till underflip 450.. men han gör även D-spin 810 till underflip 450.. de är INTE de wallisch gör iaf :P

Tillbaka
Topp