N-andersson Medlem 2006-10-01 sy eget #1 någon här på freeride som har sytt egna snowboardbrallor eller någon som har tips på hemsidor eller liknande?
någon här på freeride som har sytt egna snowboardbrallor eller någon som har tips på hemsidor eller liknande?
wuchi Medlem 2006-10-02 sy eget #2 sök. jag startade en tråd om det för ett tag sen. det är inte så svårt om man har rätt kunskap/material/maskiner
sök. jag startade en tråd om det för ett tag sen. det är inte så svårt om man har rätt kunskap/material/maskiner
syltmogul Medlem 2006-10-02 sy eget #4 jag har sytt en jacka (MVG), håller på me brallor åsså ska jag sy ett par till brallor efter det
P PowaH Guest 2006-10-02 sy eget #5 Jag har sytt ett par brallor som man kunde dra utanpå ett par fula täckbyxor så blev de snygga ^^ Peace
Jag har sytt ett par brallor som man kunde dra utanpå ett par fula täckbyxor så blev de snygga ^^ Peace
P pizzaaugust Guest 2006-10-02 sy eget #6 jag ställde samma frga för nåt år sedan. men material vart får man tag på nå sånt dåå?
wuchi Medlem 2006-10-03 sy eget #7 leta rätt på min tråd eller sök på google. jag hittade det efter 5-10 min. det borde även du klara kan man tycka
leta rätt på min tråd eller sök på google. jag hittade det efter 5-10 min. det borde även du klara kan man tycka