T-shirt

PumpaPowder

Ny medlem
T-shirt
Hej johan.

Måste börja med att ge er credit för den geniala iden med offpist t-shirten.
Sen till lite kritik.
Kvaliten på materialet är av det billigaste laget.
Två tvättar så var min slut sömmar släppta och hål i tyget.
Jag förstår att ni vill tjäna en hacka på att sälja den men...
..jag fåreslår att ni förbättrar kvaliten på tyget, så kommer de flesta jag känner och jag personligen att köpa minst tio stycken! Ett högre pris är inget problem med tanke på det grymma trycket och vad jag har förstått mkt stor eferfrågan.
Ni kan väl även beakta detta ifall det blir aktuellt med en hoodie eller c-tröja.

MVH Mr Powder.

T-shirt
Johan är säker en sniken pojk som vill lura oss stackare med att sälja defekta varor. Han är lite lurifax... angående t-shirtar i alla fall. De är verkligen undermådiga

T-shirt
Verkligen tråkigt att t-shirten inte hållt.

Jag har själv tvättat mina offpist is not a crime tshirts flera gånger utan några problem med sömnar som släppt eller hål i tyget. T-shirten är av modellen Premium T från Screen Stars / Fruit of the loom. Tröjan har en av marknadens tjockare tygsort (195 g/m2)

Själv är jag bara återförsäljare av tröjan, så vänd dig hit: jcc@cccp.cc och beskriv problemet.

Newstream >> Här hittar du t-shirten: http://www.freeride.nu/skidbutiken/tshirt_offpist/

//Johan

T-shirt
min tröja har hakat på ett antal krogkvällar o man får alltid lika många kommentarer om de grymma trycket....
har inte mräkt att den har någon dålig kvalitet, men de kommer väl de oxå...

nu är tiden inne att införskaffa huvtröjor!!!!

T-shirt
fick min t-shirt idag o e hel nöjd! ruskigt skön va den...nu sitter man bara o väntar på att huvtröjan oxå ska dyka upp :) rock on!

T-shirt
min t-shirt har gått som tåget. har orginalet (den blåa) och den ser fortfarande ut som den gjorde när jag fick den.

kanske är det era tvättmaskiner det är fel på, om ni får hål(!) i tyget efter två tvättar. är det verkligen en orginal-trumma i maskinens dunkla innanmäte?

T-shirt
Jag håller med flertalet inlägg ovan. Jag har haft min t-shirt i nästan 1år och är väldigt nöjd. Inga som helst problem trots att jag tvättat den väldigt mycket. Har nyligen köpt mig en hood och den verkar också stabil. Tack för bra gears Johan!.

Tillbaka
Topp