Myllengahm
Medlem
Ta bort
.
Senast ändrad:
de hade ju varit ganska fett....Jonasis sa:fyll dem med porr
''not'in'' vad menar du med de? :PpHille-026 sa:här e mitt mottooooo:
skiing, it just not'in i do for fun, its true part of who i am!
Bara för att vissa förvirrade personer använder symboler för att de tror att de betyder något annat än de gör så förändrar det inte betydelsen av symbolerna. De som följer den livvstil som du beskriver är troligen i stor utsträckning eklektiker vad gäller hela sin stil.mardiman sa:jag röstar på: "jag är wiggah så jag har new era keps och rastafärgerna överallt, till och med på skidorna"
Det beror på hur stort du skriver. För att det ska vara läsbart så ska du väl kanske ha en 5 centimeter eller mer breda bokstäver. Om skidorna är 170 långa har du 340 centimeter att skriva på. Detta ger en text på typ 70 tecken. Det borde få plats även om texten är tiltad och inte över hela skidorna. Använd typ maskeringstejp för att testa så att alla bokstäver får plats innan du lackar.Majkzor sa:ryms de på skidorna?
Är du jibber kan du ju alltid skriva "bevingade ord" på skidorna... :PMajkzor sa:ok, hade tänkt mig ngt kort men de verkar fräntRassa sa:Det beror på hur stort du skriver. För att det ska vara läsbart så ska du väl kanske ha en 5 centimeter eller mer breda bokstäver. Om skidorna är 170 långa har du 340 centimeter att skriva på. Detta ger en text på typ 70 tecken. Det borde få plats även om texten är tiltad och inte över hela skidorna. Använd typ maskeringstejp för att testa så att alla bokstäver får plats innan du lackar.Majkzor sa:ryms de på skidorna?
Ganska coolt med eget tryck på skidorna. Jag kanske ska göra en "blädderblocks-sekvens" på mina skidor. Skidfilm, no?