Ta bort

Ta bort
Hej Hasan!

Hej Majkzor.

Ska du lacka om splitternya skidor?
Isåfall, gör en egen promodel och sätt dit dina initialer eller namn.

Men överväg det där med att lacka om nya skidor, med tanke på försäkring, byten osv vid skador.

Senast redigerad av en moderator:
Ta bort
på den ena skriver du typ Simon Dumont eller Tanner Hall eller Tj eller what ever sen på den andra skriver du fake nicka is the shit!
kort och gott
peace

Ta bort
okej :P det finns ju en tråd här på FR, där fanns det ju en massa roliga motton:) du kan säkert låna nåt av dom

Senast ändrad:
Ta bort
mardiman sa:
jag röstar på: "jag är wiggah så jag har new era keps och rastafärgerna överallt, till och med på skidorna"
Bara för att vissa förvirrade personer använder symboler för att de tror att de betyder något annat än de gör så förändrar det inte betydelsen av symbolerna. De som följer den livvstil som du beskriver är troligen i stor utsträckning eklektiker vad gäller hela sin stil.

Jag röstar på följande text:

"How long you live has nothing to do with how long you will be dead."

Ta bort
Majkzor sa:
ryms de på skidorna?
Det beror på hur stort du skriver. För att det ska vara läsbart så ska du väl kanske ha en 5 centimeter eller mer breda bokstäver. Om skidorna är 170 långa har du 340 centimeter att skriva på. Detta ger en text på typ 70 tecken. Det borde få plats även om texten är tiltad och inte över hela skidorna. Använd typ maskeringstejp för att testa så att alla bokstäver får plats innan du lackar.

Ganska coolt med eget tryck på skidorna. Jag kanske ska göra en "blädderblocks-sekvens" på mina skidor. Skidfilm, no?

Ta bort
Majkzor sa:
Rassa sa:
Majkzor sa:
ryms de på skidorna?
Det beror på hur stort du skriver. För att det ska vara läsbart så ska du väl kanske ha en 5 centimeter eller mer breda bokstäver. Om skidorna är 170 långa har du 340 centimeter att skriva på. Detta ger en text på typ 70 tecken. Det borde få plats även om texten är tiltad och inte över hela skidorna. Använd typ maskeringstejp för att testa så att alla bokstäver får plats innan du lackar.

Ganska coolt med eget tryck på skidorna. Jag kanske ska göra en "blädderblocks-sekvens" på mina skidor. Skidfilm, no?
ok, hade tänkt mig ngt kort men de verkar fränt
Är du jibber kan du ju alltid skriva "bevingade ord" på skidorna... :P

Ta bort
om du läser detta är du ful eller nått sånt behöver inte vara ful men måste vara nått dumt;P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp