Ta i fötterna med raka ben?

eHogstrom

Aktiv medlem
Jag har alltid velat kunna ta i mina fossingar medans jag har raka ben för att kunna göra dessa ultimata grabs.

Kan du detta?
Hur går jag till väga som vill göra detta? Stretcha?
Haha peaaaaaaaace

jag kan detta, har kunnat sen jag var liten.. haha antar att de bara är å stretcha?
finns ett asbra sätt att göra på!

ställ dig på alla fyra med helt raka ben, gå med händerna närmare å närmare fötterna, de kommer sträcka som fan i baksidan på benen.. men var stark och ge inte vika!
sen när du kommit närmare å närmare å tillslut lyckas suga tag i fötterna så ska du se att det inte är några problem längre!

lycka till
/jeppenator, sann gymnast och träningscoatch

självklart kan man de, men då får vi ju inte glömma att jag är bäst.

det finns ingen på den här gjorden som är sämre på sånt en jag, i alla fall inte bland idrottare. ska satsa på att kunna det till vinter kommer inte att gå men ska i alla fall strecha som en tok

men asså jag kan lätt ta tag under fötterna. kommer nästan ner med hela handflatan till marken men kan lik förbannat inte nå dom fina truckdrivers å nosegrabsen jag söker :(

jeppenator sa:
jag kan detta, har kunnat sen jag var liten.. haha antar att de bara är å stretcha?

ställ dig på alla fyra med helt raka ben, gå med händerna närmare å närmare fötterna, de kommer sträcka som fan i baksidan på benen.. men var stark och ge inte vika!
sen när du kommit närmare å närmare å tillslut lyckas suga tag i fötterna så ska du se att det inte är några problem längre!

lycka till
jag är lessen men jag fattar inte...stå på alla fyra med helt raka ben? kan du inte förklara det lite bättre.skulle vara snällt om du kunde hjälpa en stackars stel skidåkare.

Alla fyra, dvs. två händer och två fötter i marken. Inget annat. Som ett V eller ett U, fast upp och ner. Sedan flyttar du händerna närmare och närmare fötterna.

jooose sa:
jeppenator sa:

lycka till
jag är lessen men jag fattar inte...stå på alla fyra med helt raka ben? kan du inte förklara det lite bättre.skulle vara snällt om du kunde hjälpa en stackars stel skidåkare.
haha, hur svårt kan det va att följa instruktionerna...

steg 1: ställ dig på alla fyra
steg 2: ha raka ben (stå fortfarande på alla fyra)
steg 3: flytta händerna lite närmare bena varvid det sträcker mer i hamstrings(baksida lår) än förut(fortfarande på alla fyra med raka ben)

svårt? nej!

Kan säga att jeppenators knep faktiskt hjälpte mig, (erkänner)

ja kan, bara att stretcha ofta o försöka nå tårna. när det gör ont försöker man ännu mer:P

jag kan lägga huvet mellan knäna med raka ben, och hålla om fötterna med ett ordentlit tag, inte bara snudda med fingrarna :P STRECHA :D

jag stretcha och på mitt "smalben" däär ´jag hade ont på muskeln det försvann!

Tillbaka
Topp