Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ord!!Hogizz sa:Klarade för andra gången i mitt liv nyss.. fan vad jag är cool!
Gör aj aj dock![]()
jag är lessen men jag fattar inte...stå på alla fyra med helt raka ben? kan du inte förklara det lite bättre.skulle vara snällt om du kunde hjälpa en stackars stel skidåkare.jeppenator sa:jag kan detta, har kunnat sen jag var liten.. haha antar att de bara är å stretcha?
finns ett asbra sätt att göra på!
ställ dig på alla fyra med helt raka ben, gå med händerna närmare å närmare fötterna, de kommer sträcka som fan i baksidan på benen.. men var stark och ge inte vika!
sen när du kommit närmare å närmare å tillslut lyckas suga tag i fötterna så ska du se att det inte är några problem längre!
lycka till
/jeppenator, sann gymnast och träningscoatch
haha, hur svårt kan det va att följa instruktionerna...jooose sa:jag är lessen men jag fattar inte...stå på alla fyra med helt raka ben? kan du inte förklara det lite bättre.skulle vara snällt om du kunde hjälpa en stackars stel skidåkare.jeppenator sa:jag kan detta, har kunnat sen jag var liten.. haha antar att de bara är å stretcha?
finns ett asbra sätt att göra på!
ställ dig på alla fyra med helt raka ben, gå med händerna närmare å närmare fötterna, de kommer sträcka som fan i baksidan på benen.. men var stark och ge inte vika!
sen när du kommit närmare å närmare å tillslut lyckas suga tag i fötterna så ska du se att det inte är några problem längre!
lycka till
/jeppenator, sann gymnast och träningscoatch