AntonOlsson
Medlem
ta med cykel på buss?
som rubriken lyder kan man ta med cykel på bussen och kostar det extra då? snabba svar tack
vadå har ingen?? ingen cykel eller??LaZze_JiBBer_NiZze sa:jag ska åka länstrafikens bussar men jag har ingen och det är ingen dubbel däckare.
oj då de blev lite fel:S:PJagGillarSkidor sa:vadå har ingen?? ingen cykel eller??LaZze_JiBBer_NiZze sa:jag ska åka länstrafikens bussar men jag har ingen och det är ingen dubbel däckare.
okej.. ring å fråga vetjaLaZze_JiBBer_NiZze sa:oj då de blev lite fel:S:PJagGillarSkidor sa:vadå har ingen?? ingen cykel eller??LaZze_JiBBer_NiZze sa:jag ska åka länstrafikens bussar men jag har ingen och det är ingen dubbel däckare.
jag ska ialf åka länstrafikens bussar och det är ingen dubbel däckare skulle de stå:P
men de e ju bara sån här data svar :/JagGillarSkidor sa:okej.. ring å fråga vetjaLaZze_JiBBer_NiZze sa:oj då de blev lite fel:S:PJagGillarSkidor sa:vadå har ingen?? ingen cykel eller??
jag ska ialf åka länstrafikens bussar och det är ingen dubbel däckare skulle de stå:P
hur mkt ungefär?kalleEnglund sa:här i gästrikland kan man ta med cykeln på alla turer, dock så kostar det lite extra
cykla 5-6 miol du om du villtompan14 sa:vafan!
ta med cykeln på bussen? vaddå, antingen åker man buss eller så cyklar man! latungjävlar....
ps. är nog lite olika från ställe till ställe om du preciserar var du ska åka buss så är det nog lättare att få hjälp.
Åker också med västtrafik, dom suger ju på att köra, Okej turkarna kan va snälla men fan inte svennarna dom fuckar upp om man saknar typ 0.50 - 1 kr till biljettKullis sa:testade idag, iofs var en tyrk men han sa strikt nej ;O. åker med västtrafik.
inte 9.an vilket fall.. gubben där är både full och drogpåverkad.LaZze_JiBBer_NiZze sa:nån som vet som bor i jämtland?
sant han måste kört 14 en dag han höll typ på krocka o satt o tryckte ut biljetter åt sig sj så de skulle se ut som han sålt så tog han pengar själv:Dmarer sa:inte 9.an vilket fall.. gubben där är både full och drogpåverkad.LaZze_JiBBer_NiZze sa:nån som vet som bor i jämtland?
han vill igäntligen inte ens ta ombord människor på sin buss.