Det var nog att ta i. Men det var ju inget nytt direkt.Lee-nus sa:tror denna var uppe på freeride för typ två år sedan... fast det är rätt tufft ändå!![]()
haha, nä, där misstog jag mig. kändes som det var evigheter sedan, visade sig att det var i maj...Perkal sa:Det var nog att ta i. Men det var ju inget nytt direkt.Lee-nus sa:tror denna var uppe på freeride för typ två år sedan... fast det är rätt tufft ändå!![]()
Och med tanke på att freeride lägger upp alla Salomons avsnitt borde man ju ändå förstå det också:P
Ser förjävligt ut, men kan vara ett bra alternativ till dom som inte kan surfa!JWester sa:jag tycker det ser rätt töntigt ut...
Och vem tittar på salomons avsnitt, har annat för mig än att läsa ALLT som finns på freeride. Är ju surfsäsong nu ju, surfet lockar mer än att hänga här på freeride! :DPerkal sa:Det var nog att ta i. Men det var ju inget nytt direkt.Lee-nus sa:tror denna var uppe på freeride för typ två år sedan... fast det är rätt tufft ändå!![]()
Och med tanke på att freeride lägger upp alla Salomons avsnitt borde man ju ändå förstå det också:P
Kan vara ett tecken på att jag utövar sporterna och inte bara hänger på freeride som vissa!patrikholmer sa:killen som är med i svängarna....
jojo..må hända. Men klippet är ändå från december 2009...NP_Sweden sa:Kan vara ett tecken på att jag utövar sporterna och inte bara hänger på freeride som vissa!patrikholmer sa:killen som är med i svängarna....![]()
Är det...haha...Jaja, trodde det var nytt eftersom det dök upp på surfingforumet. Men sånt händer! :DPNyberg sa:jojo..må hända. Men klippet är ändå från december 2009...NP_Sweden sa:Kan vara ett tecken på att jag utövar sporterna och inte bara hänger på freeride som vissa!patrikholmer sa:killen som är med i svängarna....![]()
Det ser sjukt töntigt ut. Men det ser även förbannat kul ut.JWester sa:jag tycker det ser rätt töntigt ut...
Tycker du, kanske! Bjuder du på några av dina piller???Hasse_Lindborg sa:Den var uppe i feb på surfzone..... Dags att vakna kanske?