Tall tees störren än 5xl?

hyllengren

Aktiv medlem
är det någon som vet om och var det går att få tag på större tshirts än de 5xl tshirts som finns på topstreetwear? Oc hdå menar jag INTE 10xl från typ www.hejjagärjättetjock.se utan talltees längre än typ metern!

danke!

Senast ändrad:
om du planerat resa till Thailand så kan jag garantera att du hittar talltees ! var där förut och köpte flera stycken som var större än 8xl , och de va talltees . =)

/dmeister

är du helt från vettet?
jag har en tröja i 6xl å de är balklänning ungefär . köp för 1000:an inte en så stor :O
de blir bara massa tyg som hänger de är inte ens kläder ser ut som gardiner

Eyey, specka på drjays.com
sjukt braaffär , biligt oxå! där har dom massor me big n' tall grejjer, finns vita å svarta soutpole tees i 6xl, å dom är stora i stl oxå:d

köp sånna där tall-tees med tryck på från topstreetwear eller pikeer för storlekarna är ofta jävligt stora. just nu sitter jag med en sån där tall-tee med tryck på och den e typ större en 5xl fas de bara är 2xl

haha, duude.. Varfär köpa mer än 5 xl? :P

Vare inte du som tvätta din 5 xl för att krympa den? :D

Annars är pikéerna från topstreetwear längre i storlekarna än tallteesen..

Kruxelidux sa:
haha, duude.. Varfär köpa mer än 5 xl? :P

Vare inte du som tvätta din 5 xl för att krympa den? :D

Annars är pikéerna från topstreetwear längre i storlekarna än tallteesen..
jo, men jag har tänkt om nu! ju större desto bättre!

ok, danke!

Hoodboys nånting från tyskland har jäävligt feta talltes och longsleeves tror jag bestämt.. men kommer inte ihåg va sidan heter.. :S

Senast ändrad:
Pizzaaugust sa:
JockeEss sa:
Railson sa:
Eyey, specka på drjays.com
sjukt braaffär , biligt oxå! där har dom massor me big n' tall grejjer, finns vita å svarta soutpole tees i 6xl, å dom är stora i stl oxå:d
jätte "billigt"
det är jätte billigt.
hoodboyz.com har 6xl skitstora
Köpte ett par st från hoodboyz i våras. Är du ute efter långa men ändå relativt smala tröjor så kan jag rekomendera New York-style tröjorna som de har där ibland.

Tillbaka
Topp