Tall tees

kevinMEkepil

Ny medlem
Tall tees
Tjena!
Nu har man börjat få in lite pengar i plånkan och är sugen på att köpa en tall tee.
Finns det någon som kan berätta hur storlekarna är typ 6xl= ... 4xl =...
Skulle vara grymt snällt om någon kunde hjälpa. Om jag är 160 och vill ha den ner till knäna, vilken storlek ska jag ha då?

Tack på förhand =)

Tall tees
Om du är 160 (som jag) Duger nog 2xl eller 3xl. Jag gkorde misstaget att köpa en 5xl som var ENORM rent sagt. Storlekarna varierar mellan olika modeller men kolla en size chart så ska det lösa sig!

Tall tees
det är ju olika från märke till märke men många sidor har storleks tabeller tex junkyard men ta ett måttband och sätt det på axels sen så mäter du hur långt det är till knäna och så vet du hur långt det är och då är det bara och leta reda på en sån tall tee

Tall tees
Kebabmannen sa:
Om du är 160 (som jag) Duger nog 2xl eller 3xl. Jag gkorde misstaget att köpa en 5xl som var ENORM rent sagt. Storlekarna varierar mellan olika modeller men kolla en size chart så ska det lösa sig!
haha, nä den får inte vara för stor ;)
okej kanske blir något sånt.

Tall tees
jjbertilsson sa:
det är ju olika från märke till märke men många sidor har storleks tabeller tex junkyard men ta ett måttband och sätt det på axels sen så mäter du hur långt det är till knäna och så vet du hur långt det är och då är det bara och leta reda på en sån tall tee
På junkyard finns det en urban classic i 6XL och det står att den är 91 cm, och det är till knäna på mig, kan det verkligen stämma?

Senast ändrad:
Tall tees
Finns det någon som beställt från Topstreetwear som kan säga ungefär hur storlekarna är? för det finns ingen storleksguid för tall tees på ts.

Senast ändrad:
Tall tees
Kebabmannen sa:
Snow_flake sa:
jibber97 sa:
Finns det någon som beställt från Topstreetwear som kan säga ungefär hur storlekarna är? för det finns ingen storleksguid för tall tees på ts.
Köpte en hel svart 6xl, är lite under 100 skulle tippa ca 96
Men om han är 160 lång bli det STOORT, Min 5xl är som sagt enorm
Jo visst blir det de. Sa bara hur stor min tee var vilket han frågade om

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp