Tandådalen/ Hundfjället

Tandådalen/ Hundfjället
yesbox! jag ska upp dit. Jag åker egen bil ifrån skövde, så om någon vill samåka som bor påvägen eller i närheten så är det bara att höra av sig, skicka pm eller ngt.

Tandådalen/ Hundfjället
Jag har också blivit kallad att komma upp då. Bor vääldigt dumt till så jag kan inte åka med bussarna heller :P

Tandådalen/ Hundfjället
om du tar tåget upp till västerås kan du åka med mig, finns direkttåg som kostar typ 250 spänn. går ett tag 6.00 på 18e morgon då är du framme 9.00. Ungefär då jag tänkte åka.

Senast ändrad:
Tandådalen/ Hundfjället
Jag åker bil från Uppsala, men jag åker hem på lördagen redan. Men finns det någon som vill åka med mig? :)
Vill inte åka själv! :P Tråååkigt ju!

Tandådalen/ Hundfjället
Undrar om någon som jobbat i Tandådalen/Hundfjället vet hur svårt det är att kunna åka hem och hälsa på familj och vänner? Hur jobbar man? Jobbar man några dagar och är sedan ledig i några eller jobbar man i princip hela tiden? Har fått intervju i reception

Tandådalen/ Hundfjället
Mavidyz sa:
Undrar om någon som jobbat i Tandådalen/Hundfjället vet hur svårt det är att kunna åka hem och hälsa på familj och vänner? Hur jobbar man? Jobbar man några dagar och är sedan ledig i några eller jobbar man i princip hela tiden? Har fått intervju i reception
som regel jobbar man fyra-fem dagar i rad och är ledig två. dvs som en vanlig arbetsvecka på vilket jobb som helst. det kan dock variera lite. som förstasäsongare ska du dock räkna med att få jobba samtliga högtider, jul nyår påsk osv. andra gånger kan du ju ta ledigt/byta dagar med någon om du vill åka hem. men får du jobb kan jag garantera att du inte VILL åka hem!:) de flesta åker hem kanske en gång under säsongen eller inte alls. hoppas du är nöjd med svaren

Tandådalen/ Hundfjället
tjena.. Några som fått svar från tandådalen7hundfjället om att jobba där i vinter?
Ni kan ju gå med i gruppen Tandådalen/Hundfjället Team 09-10.
Så vet man vilka som ska joba där i vinter. Sprid dett till alla som ska jobba där i vinter!!

Tillbaka
Topp