Tandådalen i daxläget?

jeppenator

Aktiv medlem
Tandådalen i daxläget?
Tjo..

med en tanke att dra till tandådalen imorrn nu innan de stänger så undrar jag bara helt enkelt om de är nån snö att åka på?

kollade på www.skistar.com och där stod de att de var 2 backar öppna i tandådalen just nu..

finns det något hopp som går att åka på eller är allt borta? hur ser det ur med rails?

/jeppe

Tandådalen i daxläget?
I dag är endast Storabacken öppen!

Men i morgon har dom fixat liftspåret borta i norra så då öppnar parken igen! Den är helt okey, men med ett hopp mindre (har gått åt till liftspåret)! Det finns både hopp och rails!

//Micke

Tandådalen i daxläget?
Micke035 sa:
I dag är endast Storabacken öppen!

Men i morgon har dom fixat liftspåret borta i norra så då öppnar parken igen! Den är helt okey, men med ett hopp mindre (har gått åt till liftspåret)! Det finns både hopp och rails!

//Micke
Tänkte dra te tandådalen i helgen me men vet inte nu stog att de va stängt i parken men tror du dom har parken öppen hela helgen ?

Tandådalen i daxläget?
Priserna på liftkort är rejält sänkta i helgen, 150/dag för vuxen och 115 för ungdom så det kanske kan vara värt att åka ändå.

Tandådalen i daxläget?
tjena, allihopa!

jag planerar åsså att åka, men de verkar som om dom måste ta väldigt mkt snö från parken för att hålla den öppen,

men alla som vill åka där, ring å prata med dom å säg att de vore fett skojj om dom kunde ha parken öppen nu i slutet, så dom vet att de e många som vill åka där!

ses där /
tobbe

Tandådalen i daxläget?
Är, efter att jag har pratat med lite folk, tveksam om den är öppen i helgen :(
Lovar att gå in i morgon bitti och berätta hur det är!

//Micke

Tillbaka
Topp