Tanka skidfilmer?

• Trådstartare Trådstartare leeekan
  • Start datum Start datum
L

leeekan

Guest
Tanka skidfilmer?
Hej jag undrar vart det är lättast och bäst att tanka skidfilmer som happydays propaganda osv..nog för att jag har många men man vill ju ha lite nya:)

Tanka skidfilmer?
DC funkar im man hittar nån stabil hubb...

Annars har jag propaganda och happydayz och en massa till nånstan på disken tror jag..

Tanka skidfilmer?
Ladda ner Direct Connect lr dc++ lr oDC. Sen letar du upp en bra hub, typ proppen lr nån. Där hittar du propaganda, happy dayz och white trash.

Obs! Det är olagligt att ladda hem copywriteskyddat material blablabla.....
Jag uppmanarer er absolut inte och ägnar mig själv inte åt sådan verksamhet. Ville bara sprida lite information med det här inlägget

Tanka skidfilmer?
Jag bad en kompis som har 10 mbit gå in på en hub på dc som man bara kan vara inne på om man har 10 mbit där finns väldigt mycket att ladda ner.. jag bad han tanka ski movie 1/2/3, ski propaganda och happy days sedan skickade han dom till mig..;P

maximumspeed10mbit.no-ip.org är adressen..

Tanka skidfilmer?
Shitt. Jag hade Ski movie filmerna förut. Har inte tänkt på det här med copywriteskyddat material. Men just nu har jag inget på datorn. Kommer nog inte fixa heller. Då köper jag hellre och bidrar me lite pengar till de som gjort filmerna istället.

Tanka skidfilmer?
Det är inte olagligt att tanka hem copyskyddat material. Däremot är det olagligt att sprida det vidare. Delar du ut materialet begår du ett brott, tankar du bara är det lugnt.

Håller dock med FredrikB. Skidfilmsindustrin har relativt begränsade resurser och behöver bidraget då vi KÖPER filmerna. Detta är av absolut vikt för att vi i framtiden ska se fler och bättre filmer. Stöd våra lokala filmare, köp Override och White Trash!

// P

Tanka skidfilmer?
I samband med att man laddar hem saker via dc så är det tämligen säkert att man delar ut copywriteskyddat material. Därför kan det tyckas att det är olagligt och oetiskt.

Men visst, man får ju samma filmsnutt gratis, men på lägre kvalitet, sämre ljud och så får man inget fint fodral att ha stående i hyllan.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp