tankar om Snow show.

ekdahl

Ny medlem
tankar om Snow show.
tjena, tänkte kolla vad ni som varit på snow show tycker.

mina åsikter:
Sämst speaker, hel besatt var han..
jääävla oorgniserat.
snowboaråkarna fick en snowboard vinnaren av skidor fick ett presentkort på någon random kalasaffär.

Så skriv nu vad ni tycker.
//crille

tankar om Snow show.
håller med, arrangemanget är ett skämt. har skrivit varför i en annan tråd, så jag orkar inte skriva det igen. o jag orkar inte länka heller, leta om du vill. men snowshow är skit, märks att dom varit 4 år i norge.

tankar om Snow show.
tankar om Snow show.
Det sög p*jk-sn*rre! Kommentatorn va iof sjukt skön.
Han gjorde så att folk satte omöjliga och rätt snuskiga saker
i skidornas mini-slopestyle!

Daniel (Dann-e) satte "backside one-eghty"

Okänd, för att citera kommentatorn: Han åker in baaaaakläääänges och haaaan
tar railet bakifrååååååån!

Okänd satte en sjuukt trick. Man åkte in framlänges, snurrade ett och ett halvt varv och
landade baklänges, detta var ett så kallat -"Haaan gör ett heelt varvs snuuuurrr !"

UNDERBAR TÄVLING... NOT..

EDIT:
När vi går till arrangörerna och frågar hur skidtävlingen är utformad så blir vi häpna.
Hon säger: -"Tuvärr, men detta är bara en snowboardtävling, men va kanske kan ordna
så ni också får hoppa." 12 snowboardåkare deltog i tävlingen vid 7 tiden.
20 skidåkare deltog i en mini(rutten)-slopestyle vid 10 på kvällen.

Där ser man ganska tydligt vad det är man borde prioritera!

Senast ändrad:
tankar om Snow show.
funderare starkt på att mula speakern, får bli när jag förstör hela skiten på isaberg på torsdag!!!

tankar om Snow show.
jag gillade när speakern sa att folk sparade fart när dom åkte förbi railet. det gav dessutom ngn slags pluspoäng när man ramlade, i alla fall enligt speakern. som verkligen kunde sin grej. verkligen.

tankar om Snow show.
det är ett jävla barnkalas med en liten finnig kille som gapar och spelar clown..

man fick 1 kvalåk och ett finalåk. ingen träning eller liknande.

tankar om Snow show.
haha, nu ska vi inte va sånna, jag är bara glad för att det är extra öppet å sen vill man ju bara åka ändå så de kvittar väll om speakern suger?

tankar om Snow show.
haha, efter att ha läst lite fler inlägg om åken osv så börjar de kännas som en riktig flop. haha får se hur de blir, de finns dock 2st snowboardåkare som kan hoppa i vår backe så snowboard tävling lär de inte bli?

tankar om Snow show.
går tävlingen runt i landet eller? har aldrig hört talas om denna snow show här uppe i norrland

Senast ändrad:
tankar om Snow show.
det finns inga burtonåkare, dom snackar bull. det är några halvduktiga killar som får gratis öl för att dom hänger med på snow show.

Senast ändrad:
tankar om Snow show.
Lundvall sa:
Nåra av burtons åkare skulle visat upp sig idag i ulricehamn, men de kunde inte komma,
HAHA, ofta dom ens var tänkta att komma! team burton hade hyrt hoppet på flottsbro, men dom var självklart inte där. däremot fick några av de lokala åkarna köra "uppvisning" och speakern ropade ut dom som team burton. det var kul.

Senast ändrad:
tankar om Snow show.
Jag var på snowshow i sunne idag,
Det var lite utav en flopp, dåligt arangerat(stavning:S)

Men hoppen var bra och de var kul, sen var alla från snowshow väldigt schysta

jag vann så jag tyckte de va kul:D

tankar om Snow show.
Hejsan hejsan. Jag kom två idag iallafall:D ,. idag så gjorde jag en 720 som jag nästan landade och en dubbelgrab på tävlingen, landade i landningen och gjorde bra ifrån mig. Så ropade dom upp åkarna som skulle komma till final och så ropade dom upp några men inte mig och jag gjorde bättre ifrån mig än vad alla de gjorde. så jag fick inte köra i finalen och vinna en ny burton bräda. Hade jag tävlat i finalen hade jag förmodligen vunnit om jag satte min 7 som jag bara fick lite bakåptvikt på. men de hade blandat ihop mig med en annan åkare, för jag gick och frågade varför jag inte kom till final och blev skitsur på dom som arrangerade tävlingen. så jävla dålig stil...

tankar om Snow show.
snowshow enligt mej... dåligt arrangemang .......SKAFFA ETT TIDSCHEMA...dom slänger typ in lite små tävlingar då och då och skjuter upp saker hela tiden.... skaffa en speaker som ella fall vet vad en 360 heter........alltså"tresextio" å inte "ååååååååååååååååååå där kom han å gjorde ett fint hopp med en fin landing" och andra knasiga kommentarer sen tycker jag dom borde skippa de där med ski passes är bara jobbigt att fylla i skiten. och skaffa bättre musik. annars var de helt ok..

Senast ändrad:
tankar om Snow show.
jävla tattarevenemang!! ska mula speakern på tisdag när dom kommer till isaberg!!!

hihi jag vann förövrigt i uhamn, var väldigt glad. har det på film när jag ropar ut min glädje över min påse med tuggumi och mitt presentkort på någon random internetaffär som jag dumpade på vägen hem..

tankar om Snow show.
haha lägg upp filmen eeekdahl

tävlingen låter som en succe btw. skulle vilja ha den här uppe också

tankar om Snow show.
ekdahl sa:
jävla tattarevenemang!! ska mula speakern på tisdag när dom kommer till isaberg!!!

hihi jag vann förövrigt i uhamn, var väldigt glad. har det på film när jag ropar ut min glädje över min påse med tuggumi och mitt presentkort på någon random internetaffär som jag dumpade på vägen hem..
jag vann nästa års årskort i våran backe jag (värde 1700kr)

tankar om Snow show.
men lille chrille! Du ska vara glad att domarna och allting sög det var ju därför du vann..

tankar om Snow show.
ArtistY sa:
ekdahl sa:

jag vann nästa års årskort i våran backe jag (värde 1700kr)
fan vad nice, men det sponsrade antagligen backen med. tror inte snow show payyade det.

tankar om Snow show.
Förresten så vann jag ungerfär 2000 kan jag gissa på stimorol "fusion" med vanilj smak, fast det smakar som cola smak. Ett nyckelband från Junkyard, tre dartpilar som tydligen var proffsigt bra. 19 stickers från junkyard. 11 st gröna och 8 st knallrosa.

tankar om Snow show.
sjukt tattigt faktiskt.. 1 åk i kvalet och ett i finalen.
jag vann i storstenshöjden, vann en klocka.. fy fan

Tillbaka
Topp