Tänkt köpa ny bräda å bindningar

dragon_686

Ny medlem
Tänkt köpa ny bräda å bindningar
Tjenna har hört mycke bra om Forum å har tänkt testa en av deras brädor å bindningar

Brädan heter Forum JP Walker å bindningarna heter Forum Platfom V 1.8

är de bra saker ?
ska iaf köra mycke rail å hopp

mvh andreas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp