dragon_686
Ny medlem
Tänkt köpa ny bräda å bindningar
Tjenna har hört mycke bra om Forum å har tänkt testa en av deras brädor å bindningar
Brädan heter Forum JP Walker å bindningarna heter Forum Platfom V 1.8
är de bra saker ?
ska iaf köra mycke rail å hopp
mvh andreas
Brädan heter Forum JP Walker å bindningarna heter Forum Platfom V 1.8
är de bra saker ?
ska iaf köra mycke rail å hopp
mvh andreas