tänndalen

tänndalen
Jag har varit där typ 7 ggr, men då åkte jag inte twintip. Det är ett trevligt ställe. Vad jag vet så har de en liten park i hamra + Några hopp i svansjön. Inga rails, men det kanske de har nu..

tänndalen
Hälsa tänndalen från mig ;) Jag brukar drömma mig tillbaka till första året jag åkte skidor, då var jag 6. Jag "snutbil" i skidskolan. Jag gillade inte skidskolan direkt men det är en annan historia :)

tänndalen
Finns bra hopp och om jag inte misstar mig så har dom fixat några räcken oxå. Lycka till och glöm inte att det är kvällsåkning nere i byn mitt i veckan. kolla upp när det är, det är det värt.

tänndalen
Jo de har satt upp ett lågt rail lite innan big jumpet. Sen har de en bänk man kan grinda på oxå. Sen är ju hoppen riktigt bra preppade...

tänndalen
Ska dit vecka 9. Alltid där på loven. Jo, det finns ju hopp i Hamra som andra sagt, och ngt rail har de väl. Men jag åker mest i backen och i den "offpist" som går att hitta. Om du köper liftkort för hela området är Ramundberget också värt att pröva. Där finns bättre park (tkr iaf jag).

tänndalen
Lite lägesrapport från hamras funpark i tänndalen...
Rails finns nu, det var snack om att det ska komma mer och större rails tills vecka 7 vet dock ej om dom är "monterade" redan.
Ska även komma ett tilll bigjump som ska vara precis efter branten i "snowboardbacken" och några medel hopp ska det också byggas.

Detta var vad jag har hört av hamra, kan dock har ändrats något sedan jag pratade med dem.
under mina 14 skid semestrar i hamra har funparken aldrig varit "dåligt".

ska också ditt på sportlovet..

Tillbaka
Topp