AndreIfren
Ny medlem
tanner hall summer training
helt sjuukt :O :D http://www.freeskier.com/articles/article.php?article_id=2618
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vadå för jävla sport??Technique sa:palla jävla akrobatikskidåkning. förstör hela sporten
Saknar också den gamla goda tiden runt Happy Dayz och PropagandaMaximilliam sa:det här är fuckat!!!
non som längat tillbaks till den här tiden?
fanns as fet documentär om hur mycke tanner rökte på innan på youtube ,men dom har tagit bort den nu! dom som såg den vet vad jag menar![]()
Det där måste vara en av de dummaste kommentarerna jag läst på freeride på länge, vilket inte säger mycket om man tänker på nivån här inne. Du förstår väl själv att tanner inte kommer glida in och göra en triple backflip eller en full full i en slopestyletävling, han om någon är ju enormt mån om "stilfaktorn" på de trick han gör.Technique sa:palla jävla akrobatikskidåkning. förstör hela sporten
word. poorboyz på vhs, det var tider det!Andy_Banton sa:Saknar också den gamla goda tiden runt Happy Dayz och PropagandaMaximilliam sa:det här är fuckat!!!
fanns as fet documentär om hur mycke tanner rökte på innan på youtube ,men dom har tagit bort den nu! dom som såg den vet vad jag menar![]()
![]()
okej sorry dudes men ja snackar inte stenåldern, så gamla är jag inte :P men jag längtar säkert tillbaks dit mä, låter fett ifa :Drudil sa:word. poorboyz på vhs, det var tider det!Andy_Banton sa:Saknar också den gamla goda tiden runt Happy Dayz och PropagandaMaximilliam sa:det här är fuckat!!!
![]()
![]()
haha att du ens pallar skriva en hel jävla uppsats.JWester sa:Det där måste vara en av de dummaste kommentarerna jag läst på freeride på länge, vilket inte säger mycket om man tänker på nivån här inne. Du förstår väl själv att tanner inte kommer glida in och göra en triple backflip eller en full full i en slopestyletävling, han om någon är ju enormt mån om "stilfaktorn" på de trick han gör.Technique sa:palla jävla akrobatikskidåkning. förstör hela sporten
Du anar inte hur mycket klassisk freestyleskidåkning och trampolinträning kan göra för ens kroppskontroll, något som Tanner har ett överflöd av. Du kanske missade att Tanner är gammal puckelåkare och har hoppat en hel del freestylehoppning. Att komma och säga att en av sportens mest influentiella skidåkares sommarträning förstör en hel sport är total idioti.
Ibland undrar jag hur vissa av er ens lyckas med att andas. Ni sitter på ett internetforum och spiller ut er avundsjuka istället för att imponeras och kanske ta efter själv. Då skulle många av oss ha väldigt mycket mer konkurrens ute på tävlingarna.
Jacob
Haha lite roligt de dära du säger. Som jacob sa så kör tanner väldigt stilrent, speccielt i pipen. Och man ska försöka lära sig något nytt trick och få känslan av det. Då tänker man inte på stilen då är det mäst att man vill sätta tricket.Technique sa:haha att du ens pallar skriva en hel jävla uppsats.JWester sa:Det där måste vara en av de dummaste kommentarerna jag läst på freeride på länge, vilket inte säger mycket om man tänker på nivån här inne. Du förstår väl själv att tanner inte kommer glida in och göra en triple backflip eller en full full i en slopestyletävling, han om någon är ju enormt mån om "stilfaktorn" på de trick han gör.Technique sa:palla jävla akrobatikskidåkning. förstör hela sporten
Du anar inte hur mycket klassisk freestyleskidåkning och trampolinträning kan göra för ens kroppskontroll, något som Tanner har ett överflöd av. Du kanske missade att Tanner är gammal puckelåkare och har hoppat en hel del freestylehoppning. Att komma och säga att en av sportens mest influentiella skidåkares sommarträning förstör en hel sport är total idioti.
Ibland undrar jag hur vissa av er ens lyckas med att andas. Ni sitter på ett internetforum och spiller ut er avundsjuka istället för att imponeras och kanske ta efter själv. Då skulle många av oss ha väldigt mycket mer konkurrens ute på tävlingarna.
Jacob
du får tycka vad du vill, men jag tycker att det är så in i helvete fult med spin to win.
Jag bryr mig inte ett jävla skit om tanners förflutna i puckelpistskidåkning. han kanske ska gå tillbaka och köra lite propellersnurrar?
jag är verkligen inte avundsjuk för jag tycker att skidåkning går i helt fel riktining.
HEJDÅ!!!!!!!!!!
hahaha, fattar inte vad du skriver men, ska försöka tolka...J-rockner sa:Haha lite roligt de dära du säger. Som jacob sa så kör tanner väldigt stilrent, speccielt i pipen. Och man ska försöka lära sig något nytt trick och få känslan av det. Då tänker man inte på stilen då är det mäst att man vill sätta tricket.Technique sa:haha att du ens pallar skriva en hel jävla uppsats.JWester sa:Det där måste vara en av de dummaste kommentarerna jag läst på freeride på länge, vilket inte säger mycket om man tänker på nivån här inne. Du förstår väl själv att tanner inte kommer glida in och göra en triple backflip eller en full full i en slopestyletävling, han om någon är ju enormt mån om "stilfaktorn" på de trick han gör.
Jacob
du får tycka vad du vill, men jag tycker att det är så in i helvete fult med spin to win.
Jag bryr mig inte ett jävla skit om tanners förflutna i puckelpistskidåkning. han kanske ska gå tillbaka och köra lite propellersnurrar?
jag är verkligen inte avundsjuk för jag tycker att skidåkning går i helt fel riktining.
HEJDÅ!!!!!!!!!!
Nu om tanner försöker få in känslan på en tex dubbel cork så tänker han nog troligtvis inte att han måste göra det med stil också.
Tanner drar sporten åt rätt riktning. Du förstår nog knappast vart freestyle skidåkning är på väg.
Och jag säg mig en edit i år av proffsen (4bi9) inräknat där du har sett en propeller snurr.
varför bryr du dig om sporten förstörs om du ändå åker snowboard?Technique sa:hahaha, fattar inte vad du skriver men, ska försöka tolka...J-rockner sa:Haha lite roligt de dära du säger. Som jacob sa så kör tanner väldigt stilrent, speccielt i pipen. Och man ska försöka lära sig något nytt trick och få känslan av det. Då tänker man inte på stilen då är det mäst att man vill sätta tricket.Technique sa:haha att du ens pallar skriva en hel jävla uppsats.
HEJDÅ!!!!!!!!!!
Nu om tanner försöker få in känslan på en tex dubbel cork så tänker han nog troligtvis inte att han måste göra det med stil också.
Tanner drar sporten åt rätt riktning. Du förstår nog knappast vart freestyle skidåkning är på väg.
Och jag säg mig en edit i år av proffsen (4bi9) inräknat där du har sett en propeller snurr.
Har aldrig påstått att nån kör propellersnurrar, säger bara att Tanner Hall passar bättre i puckelpist och freestyle-hopp än vad han gör inom jibbing.
Jag tittar nästan aldrig på skidfilm men den senaste edit jag såg var med Henrik Harlaut som körde en switchsnurr med otroligt många rotationer, såkallad spin to win.
Jag är snowboardåkare och förblir det för alltid, vill inte förknippas med några wannabe-gymnaster på lagg.
Vi har alla olika åsikter om vilket håll som är rätt och jag skiter i din. puss
Det här är ett forum. Här diskuterar man och får ha en egen åsikt. Välkommen till internet.mans1 sa:varför bryr du dig om sporten förstörs om du ändå åker snowboard?Technique sa:hahaha, fattar inte vad du skriver men, ska försöka tolka...J-rockner sa:Haha lite roligt de dära du säger. Som jacob sa så kör tanner väldigt stilrent, speccielt i pipen. Och man ska försöka lära sig något nytt trick och få känslan av det. Då tänker man inte på stilen då är det mäst att man vill sätta tricket.
Har aldrig påstått att nån kör propellersnurrar, säger bara att Tanner Hall passar bättre i puckelpist och freestyle-hopp än vad han gör inom jibbing.
Jag tittar nästan aldrig på skidfilm men den senaste edit jag såg var med Henrik Harlaut som körde en switchsnurr med otroligt många rotationer, såkallad spin to win.
Jag är snowboardåkare och förblir det för alltid, vill inte förknippas med några wannabe-gymnaster på lagg.
Vi har alla olika åsikter om vilket håll som är rätt och jag skiter i din. puss
Skriva en uppsats? (Som du själv säger, det är ett forum, vad ska han skriva? Två rader? säga vad? Uttrycka vad? Uttrycka sej kort så du paaaallar att läsa?)Technique sa:haha att du ens pallar skriva en hel jävla uppsats.
HEJDÅ!!!!!!!!!!
OMFG ROFLCOPTER på dig my friend. Jag tycker bara att det var jävligt roligt att käre Jacob Wester skriver en massa text som inte ens har med saken att göra, när jag skriver en rad. Att han ens bryr sig?!!Jibberisch sa:Skriva en uppsats? (Som du själv säger, det är ett forum, vad ska han skriva? Två rader? säga vad? Uttrycka vad? Uttrycka sej kort så du paaaallar att läsa?)Technique sa:haha att du ens pallar skriva en hel jävla uppsats.
HEJDÅ!!!!!!!!!!
Aldrig tittar skidfilmer? (Varför uttalar du dej? Jag är inte inne på hästforum och uttalar mej om deras uppbyggnadsträning. Hur vet du vad du ska kritisera om du inte tittar på skidfilmer? Går du och tittar på en allsvenskfotbollsträning i februari och tycker det ser skit ut också?)
Sporten åt fel håll?(Vilket håll är fel håll?) Och till råga på allt är du brädåkare på ett skidforum? Hur tänkte du?
Gör dina engelskaglosor, ta på dej din pyjamas och hopp i säng! Herrejävlar vad vi behöver en åldersgräns.
Hade du inte överdrivit allt i sann Family Guy-anda så hade det blivit ganska kul.Jibberisch sa:Skriva en uppsats? (Som du själv säger, det är ett forum, vad ska han skriva? Två rader? säga vad? Uttrycka vad? Uttrycka sej kort så du paaaallar att läsa?)Technique sa:haha att du ens pallar skriva en hel jävla uppsats.
HEJDÅ!!!!!!!!!!
Aldrig tittar skidfilmer? (Varför uttalar du dej? Jag är inte inne på hästforum och uttalar mej om deras uppbyggnadsträning. Hur vet du vad du ska kritisera om du inte tittar på skidfilmer? Går du och tittar på en allsvenskfotbollsträning i februari och tycker det ser skit ut också?)
Sporten åt fel håll?(Vilket håll är fel håll?) Och till råga på allt är du brädåkare på ett skidforum? Hur tänkte du?
Gör dina engelskaglosor, ta på dej din pyjamas och hopp i säng! Herrejävlar vad vi behöver en åldersgräns.
Du är rätt rolig du Techniqe. Först och främt, varför är mitt exempel på Tom wallisch dåligt? Han om någon är ju en kille som pressar sporten åt rätt riktning och han kör ju nästan enbart stil. DU har aldrig någon motivering för det du säger och dina argument( Btw du har ju inte ens några, och dem håller inte.)Technique sa:Jibberishhhhhhhhhhhhh: du tror du är jävligt rolig men du failar så jävla hårt. Jag drar mig ur diskussionen nu när jag fått bekräftat att alla skidåkare är idioter förutom hogizz.
Jag hänger här för att få senaste nyheterna kring cykling, samt läsa i snowboarddelen. Sen att jag snubblade över den här filmen och kommenterade vad jag tycker är en annan sak.
Du verkar iaf. inte hört talas om meningsutfyllnad och kommatecken med tanke på strukturen på dina inlägg. Hängde du inte med på svensklektionerna under mellanstadiets gång?
Varför fimpa åldersgränsen och införa ett lämplighetstest som du aldrig kommer att klara själv?
rockner: Wallisch är en av de få skidåkare jag tycker är bra. Vill dessutom påpeka att han inte är någon wannabe-gymnast. Ditt exempel var riktigt dåligt.
Känns knappast som att det kommer att gå bra för dig på samhälls eftersom du särskriver hela tiden och trycker mellanslag innan kommatecken, samt en miljon grammatiska fel. Av mig får du iaf. IG på din uppsats.
Ni får väl utveckla sporten/hobbyn åt vilket håll ni vill, jag har tappat hoppet.
PUSS ALLA JIBBERS PÅ FRIRAYD //MVH SPRÅKPOLISEN, TECH
Detta är diskussionA_N_D_R_E sa:oj vilket bråk :D ;P
Wow, du är ju helt j*vla dum i huvudet, läs igenom en gång vad han skriver (eller kan du inte läsa?)Technique sa:haha att du ens pallar skriva en hel jävla uppsats.JWester sa:Det där måste vara en av de dummaste kommentarerna jag läst på freeride på länge, vilket inte säger mycket om man tänker på nivån här inne. Du förstår väl själv att tanner inte kommer glida in och göra en triple backflip eller en full full i en slopestyletävling, han om någon är ju enormt mån om "stilfaktorn" på de trick han gör.Technique sa:palla jävla akrobatikskidåkning. förstör hela sporten
Jacob
HEJDÅ!!!!!!!!!!
haha, jag är inte heller så gammalMaximilliam sa:okej sorry dudes men ja snackar inte stenåldern, så gamla är jag inte :P men jag längtar säkert tillbaks dit mä, låter fett ifa :Drudil sa:word. poorboyz på vhs, det var tider det!Andy_Banton sa:Saknar också den gamla goda tiden runt Happy Dayz och Propaganda![]()
![]()